شناسه خبر : 71883
یکشنبه 22 دي 1398 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد قم با جانبازان ورزشکار

مدیرکل بنیاد قم با جانبازان ورزشکار ایثارگر استان دیدار و از ایشان تقدیر کرد.

http://www.isaar.ir/images/docs/000323/n00323347-b.jpg

حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند روز پنج شنبه 19 دی ماه در نشست با جمعی از ورزشکاران جانباز، گفت: ورزش‌های همگانی موجب رشد سلامتی و ارتقای نشاط روحی جانبازان است و لذا توجه به این موضوع از اهمیت بسزایی برخودار است.

وی اضافه کرد: جانبازان علاوه بر ورزش‌های همگانی با ورود به عرصه‌های ورزشی تا مرحله قهرمانی نیز پیش رفته و شاهد موفقیت‌های چشمگیر ایشان در میادین ورزشی هستیم.
وی با اشاره به فعالیت 15 کمیته ورزشی ویژه جانبازان ادامه داد: هم اکنون حدود 170 نفر از جانبازان ویلچری در رشته‌های مختلف ورزشی اعم از بستکبال، والیبال، دارت، شنا، تیراندازی، تیر و کمان، ویلچررانی حضور دارند که برخی از این عزیزان همزمان در دو یا سه رشته فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام هنرمند افزود: جانبازان ویلچری در اغلب این رشته‌ها عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را در سال‌های اخیر کسب کرده‌اند و برخی از ایشان عضو تیم ملی هستند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi