شناسه خبر : 71891
دوشنبه 23 دي 1398 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم با تجمع مقابل سفارت انگلیس به سفیر پوشک هدیه دادند!

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و طلّاب حوزه‌های علمیه در محکومیت اقدام سفیر انگلیس در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کرده و خواهان اخراج وی و تعطیلی این سفارت شدند.

درپی حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و طلّاب حوزه‌های علمیه در محکومیت حرکت مداخله‌جویانه سفیر انگلیس در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی خباثت‌های سفارت انگلیس را محکوم و خواستار اخراج سفیر شدند. دانشجویان با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ بر انگلیس»، «جاسوس انگلیسی نمی‌خواهیم»، «هموطن ایرانی تسلیت، تسلیت»، «برجام انگلیسی نابود باید گردد»، «سفیر انگلیسی ایزی لایف، ایزی لایف»، «سفارت خیانت تعطیل باید گردد»... اعتراض خود را به سیاست‌های فتنه‌انگیزانه انگلیس و سفیر این کشور اعلام کردند.
تجمع‌کنندگان تصاویری از سردار سلیمانی را به همراه دارند و هرگونه اهانت به این سردار شهید را محکوم کردند. دانشجویان با سر دادن شعار «حاج قاسم، حاج قاسم راهت ادامه دارد» بر ادامه مسیر مقاومت تاکید کرده و همچنین شعارهایی در حمایت از سردار حاجی‌زاده سر دادند.
نکته قابل توجه آنکه برخی حاضران پوشک در دست داشته و نوشته‌هایی مبنی بر هدیه پوشک به سفیر انگلیس را حمل می‌کردند. برخی منابع گفته‌اند سفیر انگلیس پس از دستگیری مقابل دانشگاه امیرکبیر، از ترس خود را خیس کرده
بوده است.
دانشجویان و طلاب در بخشی از این تجمع با مدیحه‌سرایی یاد جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراین و همچنین سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشتند. بنابر این گزارش، اقشار مختلف مردم نیز با حضور در تجمع، با دانشجویان و طلاب همراهی کردند.
تجمع‌کنندگان در ادامه با سردادن شعارهایی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای حافظ امنیت کشور و مردم اعلام کردند. تجمع‌کنندگان در مقابل سفارت انگلیس ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه هواپیمایی اخیر تاکید کردند که خواسته اصلی‌شان خروج سفیر انگلیس از ایران و تعطیلی سفارتخانه‌ بریتانیا است.
به گزارش فارس، دانشجویان و طلاب در این تجمع با ترسیم و لگدمال کردن پرچم انگلیس در مقابل سفارت این کشور، انزجار خود را به سیاست‌های خصمانه سردمداران انگلیس علیه ایران نشان دادند. تجمع‌کنندگان در پایان ضمن قرائت بیانیه‌ای از مقابل سفارت انگلیس تا میدان انقلاب راهپیمایی و عزاداری کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi