شناسه خبر : 71911
دوشنبه 23 دي 1398 , 14:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات وزنه برداری پارالمپیک معلولین و جانبازان آغاز شد

بیست و ششمین دوره مسابقات وزنه برداری پارالمپیک معلولین و جانبازان قهرمانی کشور و ششمین دوره با نظارت کمیته بین المللی پارلیفتینگ جهان Ipc در فدراسیون جانبازان و معلولین....

فاش نیوز - بیست و ششمین دوره مسابقات وزنه برداری پارالمپیک معلولین و جانبازان قهرمانی کشور و ششمین دوره با نظارت کمیته بین المللی پارلیفتینگ جهان Ipc در فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، بیست و ششمین دوره مسابقات وزنه برداری پارالمپیک جانبازان و معلولین قهرمانی کشور و ششمین دوره با نظارت کمیته بین المللی پارلیفتیگ جهان ipc و با گرامیداشت یاد سردارقاسم سلیمانی و بزرگداشت  پیشکسوت این رشته امرالله دهقانی از عصر روز یکشنبه در فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین آغاز و فینال این مسابقات نیز در روز جمعه برگزار خواهد شد.

جانباز شفیعی از مسوولین برگزارکننده این مسابقات با ارزیابی سطح بالای این رقابت ها گفت: باتوجه به ششمین دوره این مسابقات که با نظارت کمیته بین المللی ipc برگزار می شود، سطح این مسابقات بالاست؛ به طوری که سه ورزشکار میهمان از کشور ِغنا نیز در این مسابقات حضور دارند.

وی همچنین درباره حضور  جانبازان وزنه بردار در این مسابقات گفت: بنا بر مقررات و شرایط سنی بالای جانبازان، این عزیزان به عنوان مربی فعالیت می کننند اما در  مسابقاتی که از سوی بنیاد و امور ایثارگران برگزار می شود شرکت خواهند داشت.

گفتنی است حضور جانبازان پیشکسوت وزنه برداری، همچون مهدی اسدزاده، سعید علیزاده به همراه جانباز جمال رسولی پور و جانباز احمدیان از شهر بانه، در کنار  ورزشکاران معلول این رشته بسیار تاثیرگذار می باشد.

قابل ذکر است که برای اولین بار در کشور، مسابقات وزنه برداری بانوان معلول نیز روز جمعه با حضور ۸۳ بانوی ورزشکار معلول از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi