شناسه خبر : 71930
سه شنبه 24 دي 1398 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسکن با ۱ میلیارد تومان

علی اکبر کلهری فرزند شهید - جناب آقای شهیدی ضمن تشکر از حضرتعالی در پرداخت مطالبات آزادگان و پیگیری دیگر موضوعات

درخصوص عدم اجرای استفساریه مجلس شورای اسلامی در مورد ایجاد پُست همتراز در استانداری های سراسرکشور سئوالی از حضرتعالی دارم.

متاسفانه یک دیوانه سنگی به داخل چاه می اندازد 100عاقل نمی تواند آن را دربیاورد.

در این مورد همه مکاتبات و اقدامات ایثارگران بدون پاسخ مانده است. خواهشا" موضوع را جناحی و سیاسی نکنید و منتظر پاسخ از طرف حضرتعالی هستم.

بنده شاغل در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان هستم امید با دستور حضرتعالی تمامی مشکلات مرتفع شود متاسفانه نه رای کمیسیون اجرا می شود.

 جناب آقای شهیدی به خداوندی خدا در حال حاضر تنها کاری که بنیاد انجام می دهد ظلم و ستم به ایثارگران و بازی با آبرویی آنهاست. من نمی دونم چرا این همه قوانین ایثارگری تصویب می شود ولی دریغ از اجرای بسیاری از آنها. فقط مردم این قوانین را می بینند و با نگاهی که به ایثارگران می کنند با زبان بی زبانی می گویند خوب می خورید!

ولی آنها خبر ندارند از این همه قوانین که تصویب شده کمترین آن به مرحله اجرا درآمده است. وقتی قانونی تصویب می شود چرا باید این همه تبصره و... داشته باشد که اصل آن قانون به خاطر این حواشی گم شود؟ شما می توانید چند قانون از قوانین اصلی را مشخص نمایید (مثلا مسکن، بیمه درمان، استخدامی و غیره) و بعد تمامی اقشار ایثارگر که البته تعداد آنها نیز مشخص می باشد حضوری یا غیر حضوری برای بهره مندی از آن اقدام نمایند.

 من تقریبا" 15 سال است که عزیزترین شخص در زندگیم، یعنی پدرم را از دست داده ام و چون فرزند بزرگ خانواده بودم شاید 3-4 بار به بنیاد مراجعه نموده ام، چون وقتی مراجعه می شود نه می توانند سوال ما را جواب بدهند و نه راهنمایی می کنند، فقط می خواهند وقت را بکُشند و به بهانه های مختلف از جمله نماز و ناهار و ... از انجام کار ما سرباز بزنند. آن بنده خدایی که از شهرستان برای انجام کارش به بنیاد آمده، چه گناهی کرده که مشکلش به فردا و پس فردا و این همکار و آن همکار پاسکاری بشود؟

من فرزند جانباز شهیدم در طول این مدت تنها طی 11 سال فقط یک وام 10 تومانی مسکن گرفته ام، فقط همین و دیگر هیچ. زمانی که ما با استانداری بودیم به اسم ما ولی به کام یک عده دیگر خانه های سازمانی را خریدند و وقتی قرار بر واگذاری آنها به واجدین شرایط بود و ما که بیشتر از سایر کارکنان سابقه کاری داشتیم، فرزند شهید هم بودیم و از قضا در خانه سازمانی می نشستیم، به ما واگذار نشد و اگر بررسی بشود به اشخاصی داده شد که از بنده خیلی خیلی امتیاز کمتری داشتند. خانه هایی که در زمان استانداری به کمتر از 100 میلیون تومان واگذار شد.

الان می گویند اگر می توانی بالاتر از یک میلیارد و نیم پرداخت نمایی، می توانیم یکی از آنها را به شما بدهیم!

سوال من این است مگر در این 5 سال چقدر تورم بوده که با این اختلاف قیمت مواجه شده است؟ در حالی که همه آنها با شرایط کمتر از 100 میلیون خریدند!

به نظر شما من چه گناهی دارم که باید بیشتر از 1.5 میلیارد پول پرداخت کنم؟

من در طول تحصیل و استخدامم از امتیاز فرزند شهید بودنم استفاده نکردم و تا کارشناسی ارشد رشته آمار در دانشگاه تربیت مدرس تهران و البته با زحمات زیاد درس خواندم و مدرک گرفتم و برای کار هم مجبور شدم از همدان که بزرگ شده آنجا هستم به خرم آباد لرستان نقل مکان کنم و باز با کوشش و جدیت خودم استخدام شدم و تا سال 87 سازمان محل کارم نمی دانست که من فرزند شهید هستم.

ای کاش الان هم نمی گفتم. چون سایرین نمی دانند من چقدر زحمت و سختی و غربت کشیدم و با اینکه 20 سال می گذرد هنوز یک سر پناه هم نتونسته ام برای خانواده خودم جور کنم و اینطور که معلوم است هیچ وقت نمی توانم خانه دار بشوم؟

بیمه تکمیلی من خودم هزنه بیمه تکمیلی خود و افراد تحت تکفل خودم را در این چند سال پرداخت نموده ام چون می بینم خانواده ام هم نمی توانند از بنیاد هزینه ها را بگیرند و این قانون اصلش فراموش شده دیگه اینقدر حواشی برای آن درست نمودند که اکثر خانواده ایثارگران از آن ناامید شده اند.
 
برادر عزیز نمی دانم از کجا و از چه مشکلی شروع به گفتن کنم که اگر بنویسم باید هزاران سطر از این همه مشکلاتی که گریبانگیر ایثارگران است نوشته شود. اگر کمی مدیریت و برنامه ریزی می شد هیچ کدام از این مشکلات نبودند.

پس خواهشا" اولا" تمامی ایثارگران را با یک چشم ببینید و رابطه ای نباشد، ثانیا" این قوانین را به صورت خیلی ساده و بدون حاشیه دربیاورید و پیگیری و مدیریت نمایید که در همه جا اجرا گردد و حق کسی ضایع نشود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi