شناسه خبر : 71934
چهارشنبه 25 دي 1398 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلسوزنمایی برخی برای انکار نور حقیقت!

سردار سلیمانی بود که خط پایداری، مقاومت و استواری را به گستره ایران و سوریه و عراق در برابر کفر و تروریسم جهانی و تکفیری ها بنا نهاد

فاش نیوز - رفت او ! چرا که آرام و قرار نداشت! زمان ها بود که در سوز وصال و لقاء یارانش می سوخت و بی تاب وصل بود.

چه روزها و شب ها که غم سنگین دوری و دلتنگی یاران سفرکرده را تحمل کرد و سال ها غم فراق شهدایی را که با آنان زیسته بود، با خود به سفر و حضر می برد، این غم هجران و سوز و گداز وصال از مناجات ها و سخنان و نوشته هایش به وفور دیده و شنیده می شد.

 با پایان مجاهدت هایش در جنگ، دل او مملو از آرزوها و آرمان های بزرگ برای مظلومان و درد کشیدگان عالم بود. زمانی که فرزندانش در فلسطین و لبنان، در صبرا و شتیلا و شبعا به خاک خون کشیده می شدند و مظلومانه فریاد یاری و کمک سر می دادند و در سال های اخیر که جرثومه های داعش ظهور و بروز کرد و در چشم برهم زدنی دولت و خلافت تشکیل داد و زندگی و حیات را بر سر مردمان و زنان و کودکان و پیران بسیاری خراب کرد، دردمندان و ستمدیدگان و دربندان بسیاری بودند که تنها امیدشان جبهه مقاومت و فرمانده جسور آن بود تا از چنگال این غاصبان رهایی یابند و شر ظلم و ددمنشی و سبعیت داعش و داعشیان را از سرشان کم کند.

این یل پیل افکن ایران زمین، سردار سلیمانی بود که خط پایداری، مقاومت و استواری را به گستره ایران و سوریه و عراق در برابر کفر و تروریسم جهانی و تکفیری ها بنا نهاد و نور امیدی در دل مومنان و دردمندان عالم تابانید.

ثمره تلاش آن مجاهد سترگ و مبارز نستوه بود که پس از سال ها مبارزه و خون فشانی یاران شهیدش چون همدانی ها، باقری ها، حیدری ها و حججی ها و...، شر قسی القلب ها و عفریته های داعش و النصره و احرارهای بدلی از سر ملت و مرز و بوم ایران دور شد.

 بله سلیمانی بود که با پیش دستی، سایه های سیاه داعش را از آسمان نیلگون ایران عزیز دورکرد تا امروز خیمه امنیت بر سرمان گسترده باشد، آیا این کم دستاوردی است؟!

اتفاقات حقیرانه و مفتضحانه این روزها در تهران و شعارهای بی شعورانه در پس مصیبت سقوط بویینگ و جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیز، سوالات بی شماری را در برابر مدعیان وطنی بدلی و جعلی و اذناب شان مطرح ساخته است؟

آیا این حاج قاسم و یارانش در سپاه قدس و فاطمیون و زینببیون و... نبودند که بی باکانه و جسورانه به دل دشمنی وقیح وقسی که جمله سیه رویان عالم بودند، می زدند و این سبک سران و بی خردان دین فروش را در نطفه خفه و مهار می کردند، تا دستشان به مرزهای ایران نرسد! در حالیکه همه می دانستند مقصد نهایی آنان ایران است!؟

آیا می توان در دل حوادث تاریخ امروز این سرزمین بود و ماجراها و وقایع و حوادثش را فراموش کرد و خود را به سیمای کوردلان و بددلان و تیره روزان مشبه ساخت !؟

 این جماعت اقل و اندک و حقیر که بدبختانه و کوته فکرانه به این قهرمان ملی و بین المللی اهانت کردند از کدام آب و خاک اند و فرزندان کدام سرزمین، برای کدام آرمان و زیر کدام پرچم سینه می زنند؟! آیا حتی به اندازه یک شبانه روز برای حفظ اقتدار و عزت و عظمت و امنیت این سرزمین از خانه خویش دور مانده اند؟ آیا یک لحظه مزه دوری از خانه و زن و فرزند و عهد و عیال را چشیده اند؟ آیا برای زمان اندکی هم که شده، شاهد ددمنشی و وحشت آفرینی چکمه پوشان داعشی بوده اند؟!

 که امروز بی باکانه و بی خردانه به بهانه و بی بهانه به آرمان ها و سمبل ها و نمادهای هویت و عزت وقدرت این مملکت می تازند؟ طبیعتا" حساب جماعت نفاق، هرهری مذهب و فرصت طلب سیاست باز و منفعت طلب جداست که درعین بهره مندی و انتفاع کامل از مناصب و مشاغل و مکاسب محرمه و غیر محرمه، در سایه سار نظام، بر شاخه نشسته اند و بن را می برند و هرگاه نقطه ضعفی آشکار می شود بی صبرانه و طلبکارانه و مطالبه گرانه همراه بنگاه های سخن پراکنی عبری و عربی و غربی می شوند و به نظام می تازند؟! یا استعفا می دهند و به قهر می روند و منتقد زمین و زمان می شوند، و طلبکار انگار که تاکنون در این نواقص هیچ نقشی نداشته اند!

سردار سلیمانی آن بزرگمرد قبیله ایمان، باید می رفت، سال ها دلتنگی یاران مهاجرش را تحمل کرد، سال ها غم فراق شهدایی را که با آنان زیسته بود، در دلش داشت، دل او مملو از آرزوهای بزرگ برای مظلومان عالم بود!

 روزهایی که گذشت روزهای وداع تاریخی ملت ایران و بخش هایی از جهان با سردار دل ها و امیر قلب ها بود، همه آمدند، از هر قشر و طیف و گروه و دسته و جناحی و سن و سالی تا بگویند سردار دل ها متعلق به همه ملت ایران و همه جای ایران و جان و جلوه و جلای ملت ایران است.

 روز دوشنبه آزادی پر از جمعیت بود از صادقیه تا آزادی - از آزادی تا امام حسین- از آذری تا آزادی - از انقلاب تا فلسطین و از فلسطین تا سپاه و از جای جای کوی و برزن پایتخت سیل عشاق و دلداگان سرازیر بود، تا ارادت و عشق و مهرشان را به سردار نشان بدهند تا دلبستگی و دلدادگیشان را به ایران و اسلام و ولی زمان نشان بدهند!

 به راستی در تمام تاریخ عالم می توان چنین سیل عظیم عشاقی ر ا بر گرد یک پرستوی عاشق مهاجر سراغ گرفت؟!

 تردیدی نیست که سردار شهید امروز بر دل ها و قلب های ملت ایران حاکم است هرچند داغ دیگری نیز بر این دل های غم دیده  نشست و عزادار مسافران سفر کرده بویینگ شدند، اما روزهای تاریخی وداع با سردار دل ها بر تارک تاریخ می درخشد و خواهد درخشید!

به راستی کجاست ترامپ خبیث و سر طایفه اشرار و اضرار عالم تا ببیند، این سیل عشاق و این خیل دلداران ایران و اسلام و انقلاب و امام و رهبری را، تا بفهمد که با کدام ملت طرف است!

نانسی همکار این زشت روی بد اختر قمارباز در مجلس نمایندگان فهمید و به عظمت ملت ایران اعتراف کرد، اما او همچنان بر طبل دیوانگی و دیو سالاری می کوبد.

 خداوندا! به حق عزت و عظمت و رحمت و کرامتت ایمن دار این میهن عزیز را از شر دشمنان دون!

علی شیرین (کارشناس ارشد ارتباطات و رسانه)

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام ، با عرض تشکر و قدردانی از شورای محترم نگهبان که با قاطعیت مسئولان گرین کارتی را رد صلاحیت کرد و اکنون دانستیم رد صلاحیت روسای کمیسیونهای مجلس و اعمال و گفتار منفعلانه مسئولان دولت همچون خورشیدی تابان حقایق تحریمهای ظالمانه و مشکلات معیشتی مردم را روشن کرده بطوریکه هدف و سیبل اعتراضات مردمی را بطرف آنها نشانه رفته و مقصران در تورم 60 درصدی و رشد اقتصادی نزدیک به منفی 9 درصد را کاملا توجیه و تشریح میکند.
باید وقوع فتنه ای بزرگ را پیش بینی کنیم زیرا هر موقع نفوذیهای فاسد و عوامل باندهای ثروت و قدرت نزد افکار عمومی رسوا و از چرخه حاکمیت نظام اسلامی اخراج شدند توطئه و فتنه گری و آشوب و اغتشاش را در دستور کار قرار دادند لیکن از آنجا که اخراج عوامل نفوذی فاسد مطابق با قانون و به حول و قوه الهی اقدام گردیده یقین داریم براساس یوم الله نهم دی ماه در صورت بروز فتنه گری آنگاه تمام غضب الهی و خشم مردم ایران و عشق به رهبر معظم انقلاب را به علت تحمل مصائب و مشکلات عمدی معیشتی و اقتصادی در مقابل خودشان خواهند دید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi