شناسه خبر : 71945
چهارشنبه 25 دي 1398 , 13:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در اعتراض به جنایات شیطان بزرگ

گروهی از ایثارگران مقابل دفتر حفاظت منافع آمریکا تجمع کردند

جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران با تجمع در مقابل سفارت سوییس(حافظ منافع آمریکا در ایران)، توطئه های شیطان بزرگ در منطقه را محکوم کردند...

فاش نیوز -  جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران با تجمع در مقابل سفارت سوییس(حافظ منافع آمریکا در ایران)، توطئه های شیطان بزرگ  در منطقه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ما، جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران روز چهارشنبه با تجمع در مقابل سفارت سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا و سر دادن شعارهایی، توطئه های آمریکا و عوامل نفوذی داخلی آن را محکوم کردند.

در این تجمع ایثارگران  با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن تسلیت به بازمندگان حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی، انزجار خود را از مسبب اصلی آن، آمریکای جنایتکار و حامیانش اعلام کردند.

بر روی یکی از پلاکاردهایی که تجمع کنندگان در دست داشتند به نقل از مقام معظم رهبری نوشته شده بود" آنچه در مقام مقابله مهم است این است که بایستی حضور فساد بر انگیز آمریکا در این منطقه تمام شود."

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که به زبان های عربی و انگلیسی سر داده می شد از شعارهای اصلی ایثارگران تجمع کننده در در مقابل سفارت سوییس  بود.

بر پایه این گزارش، مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.

همچنین تعدادی از چانبازان ویلچری با وجود برودت هوا با همراه داشتن پلاکاردهایی در این تجمع حضور داشتند.

در این تجمع ایثارگران آمادگی خود را برای انجام هر نوع فداکاری اعلام داشتند و شعار می دادند "ما جانبازان جنگیم، آماده نبردیم".

این گزارش حاکی است در این تجمع که در مقابل سفارت سوئیس بر گزار شد خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شعار "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"، "نماد شیطان لعین امریکاست"، "محور هر جنایتی آمریکاست"، "رژیم صهیونستی خانه عنکبوت است"، "سه حامی اصلی تروریست، آمریکا و سعودی و صهیونیست و خیبر خیبر یا صهیون، جیش محمد قادمون"را سر دادند.

بنابراین گزارش، در پایان، بیانیه تجمع خوانده شد و با فریادهای "الله اکبر، خامنه ای رهبر" تجمع کنندگان مورد تأیید قرار گرفت.

در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بر ادامه ایستادگی در مقابل توطئه های آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش تاکید شد.

همچنین در این بیانیه ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های عزادار هواپیمای اوکراینی، آمریکای جنایتکار مقصر اصلی سقوط آن قلمداد شده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا در هر شرایطی، آمادگی خود را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرای دستورات معظم له اعلام می کنیم.

در یکی از بندهای این بیانیه که قرائت آن با تکبیرهای تظاهرکنندگان همراه بود، ایثارگران حمایت قاطع خود را از سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اعلام کردند.

تجمع جانبازان و ایثارگران مقابل سفارت سوییس

در یکی دیگر از بندهای بیانیه، ضمن محکومیت توطئه های اخیر آمریکا و عمال و مزدوران داخلی آن، خباثت های سردمداران کاخ سفید در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی محکوم شده است.

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
تعداد خبرنگاران بیشتر از تجمع کنندگان بود!
حتی همه خود اعضای تشکلهای خودخوانده ایثارگران که دعوت به تجمع کرده بودند نیامدند!

...

همه برای یکی .

یکی برای همه .

بهروز ساقی عزیز که بود ؛

برای همه .

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi