شناسه خبر : 71949
چهارشنبه 25 دي 1398 , 12:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبری

بعد از ۸ سال؛ اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب

 نماز جمعه این هفته تهران به امامت ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) اقامه می‌‎شود.

بر اساس این گزارش؛ آخرین خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران به بهمن سال‌ ۱۳۹۰ باز می‌گردد؛ دو خطبه‌ای که رهبر انقلاب عمده سخنان خود را در آنها به موضوع بیداری اسلامی و مسائل تونس و مصر اختصاص دادند و خطبه عربی ایشان خطاب به مردم این کشورها در آن سال‌ها، شهرت یافت.

منبع: خبر آنلاین
اینستاگرام
سلام ، در طول تاریخ انقلاب اسلامی وقایع مهمی وجود داشته که کشور را در مرحله بحران قرار داده اما بزرگان و اندیشمندان توانستند بخوبی بحران را کنترل و بر مشکلات فایق آیند البته همگی میدانیم در راس تفکرات و اعمال راهکارها مقام معظم رهبری قرار داشته است لذا اعتماد افکار عمومی همیشه حول محوریت رهبری نظام اسلام قرار داشته و موجب انسجام و وحدت بی نظیر در جهان گردیده است.
اکنون بزرگترین مشکل برخی سیاستمداران اینست که با اصرار فراوان تلاش میکنند نسخه های قدیمی که برای دوران خودش تجویز شده و پاسخ مطلوب داشته را در کلیه مقاطع تاریخی و امور مشابه بکار گیرند که باعث بروز اختلاف نظرات سیاسیون میشود و دشمنان نیز از اینگونه فاصله های فکری بهره برداری می کنند.
تجربه تلخ برجام نتیجه تفکر پوسیده اعتماد به آمریکای جنایتکار بود که بارها آزموده شده و پاسخ منفی داشته است لیکن با توجه به دشمنی آشکار استکبار با جامعه اسلامی هنوز بر تفکرات پوسیده و نخ نما اصرار دارند و حاضر نیستند اشتباهات ویران کننده را قبول کنند.
یقین داریم خطبه های نماز جمعه تهران که غالیا در خصوص شرارت های آمریکا و خطر ادامه آنها همچنین انتخابات آینده خواهد بود ، نسخه اصلی و لازم برای حمایت از شورای نگهبان و ختم برجام و رابطه دوستانه با دشمنان را به جهان اسلام اعلام فرمایند.
شهادت سردار سلیمانی خاتمه دیپلماسی التماسی و مذاکره و آغاز جنگ نظامی با عزم و قدرتی چندین برابر نسبت به دفاع مقدس با دشمنان بود و برای شورای نگهبان نیاز به قانونی داریم تا بدهکاران گرین کارتی و مفسدان اقتصادی و سوء استفاده کنندگان از بیت المال و رانتهای مدیریتی همچنین عدم التزام به ولایت فقیه و اصول انقلاب اسلامی را بدون هرگونه ملاحظات سیاسی و مصونیت قضایی در راستای آرامش و اقناع افکار عمومی و پاکسازی و مبارزه گسترده با مفاسد اداری که این روزها از مطالبات اصلی مردم در اعتراضات اخیر میباشند جزو جرایم امنیتی محسوب کرده تا از حضور در پست های مدیریتی و حاکمیتی همچون فتنه گران و خیانتکاران به خون شهیدان منع و حذف قطعی نماید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi