شناسه خبر : 71957
چهارشنبه 25 دي 1398 , 16:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام موضع تشکل های ایثارگری نسبت به حوادث اخیر

تشکل های ایثارگری، تحت عنوان شبکه ملی ایثارگران، با صدور پیام هایی، نسبت به حوادث تأسفبار چند روز اخیر اعلام موضع کردند...

فاش نیوز -  تشکل های ایثارگری، تحت عنوان شبکه ملی ایثارگران، با صدور بیانیه هایی، نسبت به حوادث تأسفبار چند روز اخیر اعلام موضع کردند.

متن این بیانیه ها به این شرح است:

بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت سقوط هواپیمای اوکراینی و حوادث جاری کشور

"بسم الله الرحمن الرحیم"

با اطلاع از سقوط هواپیمای اوکراین و جان باختن ۱۷۶ نفر از مسافران از جمله تعداد ۱۴۴ نفر از هموطنان عزیز، غمی جانکاه و کشنده سراسر وجودمان را فرا گرفت و همه ایرانیان را به سوگ خود نشاند. مطمئناً این واقعه به هر دلیلی که اتفاق افتاده باشد چیزی از سختی بار آن نمی کاهد.

شبکه ملی ایثارگران متشکل از هفت انجمن مستقل و بزرگ ایثارگران کشور ضمن شریک دانستن خود در این مصیبت بزرگ، به نوبه خود از دست دادن تعدادی از هموطنان را اولاً به خانواده های داغدار و ثانیا ً به آحاد مردم عزیز ایرا ن تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر جمیل خواهان است.

به همین مناسبت نکاتی را به استحضار مردم شریف ایران می رساند:

1- گرچه این حادثه به ظاهر نتیجه اشتباه انسانی بوده است، لکن از آنجا که لایه های پنهان این واقعه هنوز پیدا و مشخص نشده است، انگشت اتهام به سوی فرماندهان بلند پایه نظامی کشور با آن همه رشادت ها، جان فشانی و از خود گذشتگی قریب به ۴۰سال و خصوصاً هشت سال دفاع مقدس برای حفظ مرزها و امنیت کشور روا  نمی باشد.

2- مردم شریف ایران باید هشیار باشند که این حادثه تلخ، بر ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع با شکوه و کم نظیر آن عزیز سایه فراموشی و ابهام نیفکند، که این خواسته دشمن قسم خورده ایران عزیز است، زیرا  این شکل از تشییع ماندگار آن سردار معزز جهان اسلام، نقطه عطفی در تاریخ ایران بوده و خواهد بود.

3- این اتفاق کمر شکن در شرایط امنیتی ای بوقوع پیوست که آمریکای جنایتکار آن را  بوجود آورده بود، حد اقل آن است که به لحاظ حقوقی، از باب سبب اقوی، مقصر اصلی این حادثه دردناک، شیطان بزرگ است.

4- از مردم عزیز خصوصاً دانشگاهیان و جوانان غیور می خواهیم که با هر گونه موج سواری و سوء استفاده از این واقعه غمناک مقابله نمایند؛ زیرا این خواسته استکبار جهانی و صهیونیست ها است. آنان که به هواپیمای مسافری ما بر فراز خلیج فارس عمداً شلیک کرده و سپس به فرمانده جنایتکار ناو شلیک کننده موشک مدال جنایت اعطاء کردند و اکنون نیز در ادامه شیطنت های خود، در دفاع از خانواده های داغدار اشک تمساح می ریزند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

5- به اقمار جانی آمریکا از جمله انگلیس (روباه پیر) که رذالت و پستی را تا بدان جا کشانده که سفیر منحوس آن بطور میدانی در میان تجمع کنندگان حضور پیدا می کند اخطار می دهیم که دست از شرارت برداردند و از تاریخ گذشته میان خود و ایران عزیز درس بگیرند؛ در این راستا از وزارت خارجه می خواهیم که برای یک بار هم که شده شروع کننده قطع رابطه سیاسی و دیپلماتیک با روباه مکار باشد.  

شبکه ملی ایثارگران 23 دیماه 98

 

 

نامه سرگشاده شبکه ملی ایثارگران به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت سقوط هواپیمای اوکراینی و حوادث جاری کشور

"بسمه تعالی"

برادر گرامی و معزز، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلا ب اسلامی

سلام علیکم:

با احترام باستحضار می رساند، شبکه ملی ایثارگران متشکل از هفت انجمن مستقل ثبت شده کشوری از قشرهای مختلف ایثارگری (جانبازان بصیر، قطع نخاع ، قطع عضو، شیمیایی ،آزادگان، فرزندان معزز شهداء و همسران شهداء و ایثارگران)، شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به حضور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور ایران بویژه جنابعالی که همسنگر و همرزم آن عزیز آسمانی بوده اید، تبریک و تسلیت عرض نموده و بر این باور است که سنگینی این داغ بیش از همه بر دوش آن فرمانده معزز می باشد.

در شرایطی که می رفت با آثار گرانبهای شهادت آن عزیز و انتقام سختی که برادران ما در سپاه پاسداران از آمریکای جنایتکار گرفتند، طومار جنایات این دشمن قسم خورده اسلام و مسلمانان در منطقه و جهان پیچیده شود، اتفاقی ناگوار (سرنگونی هواپیمای اوکراینی) شیرینی پیروزی های بدست آمده را در کام رزمندگان سپاه پاسداران و ملت تلخ نمود؛ و تلخ تر ازآن این که باوجود روشن نبودن ابعاد و چگونگی وقوع این حادثه، آمریکای جنایتکار و عوامل داخلی آن با آلوده ساختن فضای سیاسی و اذهان مردم کشور، شرایطی را بوجود آوردند که فرماندهان عزیزی همچون جنابعالی و سردار بزرگوار، حاجی زاده که تمام عمر خود را برای عزت و سربلندی ملت عزیز ایران و تامین امنیت کشور فدا نموده و فرماندهانی مطیع برای ولایت بوده اید و هستید، با انتقادات ناجوانمردانه و عقده گشایی های خناسان و معاندان مغرض مواجه و می شوید.

بی شک سنگینی چنین ناجوانمردی هایی از داغ شهادت عزیزانی همچون سردار رشید اسلام، سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای عزیز کمتر نیست.

شبکه ملی ایثارگران بر این باور است که حوادث تلخ روزهای اخیر چیزی از عظمت فداکاری ها و زحمات و از خود گذشتگی های شما و فرمانده هان مقاومت نمی کاهد؛ و ما ایثارگران با تنی رنجور و زخم خورده از ستم دشمنان کشور و انقلاب اسلامی، همچون گذشته قدردان شما عزیزان و آماده هر گونه فداکاری و جانفشانی در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری می باشیم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را خواهانیم.

شبکه ملی ایثارگران 23 دیماه 98

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام‌لطفا پیگیری کنید چرا دولت‌به جانبازان وخانواده شهدا یارانه‌معشتی نداده ما یک حوقوق داریم که خود دولت میده ما‌مستمری بگیره بنیاد شهیدهستیم .با تشکر
سلام چرا بنیاد‌شهید پیگیر‌یارانه معشتی‌جانبازان و خانواده شهدا نمیشه

...
و در پایان بلیط مترو رایگان را تقاضامند است ؟!

و حذف رزمندگان و جانبازان جنگ بالاخص ۵% دفاع مقدس را از معیشت خواستار ؟!
بکل با بچه های جبهه و جنگ : آی نفس کش ؟!
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi