شناسه خبر : 71970
پنجشنبه 26 دي 1398 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیریت جهان در اختیار اندیشه مقاومت

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، گفت: ایمان، عمل خالص و اطلاعت پذیری از رهبری ویژگی‌ های شاخص شهدا بود.

ایمان و اطلاعت‌پذیری از رهبری ویژگی بارز شهدا بود/ مدیریت جهان در اختیار اندیشه مقاومت

 حجت‌الاسلام میثم فیاضی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: شهدا معامله‌ بی‌نظیری با خداوند متعال انجام دادند که این اقدام بسیار والامقام و ارزشمند است و ایمان، عمل خالص و اطلاعت پذیری از رهبری از ویژگی‌های شاخص شهدا بود.

وی افزود: آمریکا با ترور شهید سردار قاسم سلیمانی در صدد متوقف کردن اقدامات جهادی و ضداستکباری این سردار بزرگوار بود ولی اکنون مردم ایران و بسیاری از کشورهای منطقه برای ادامه راه این شهید بزرگوار تلاش می‌کنند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل تصریح کرد: پس از به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی، این شهید والامقام شخصیت جهانی پیدا کرد و همه دیدیم که در شهرهای مختلف تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت با خیل عظیم جمعیت همراه بود.

فیاضی گفت: آمریکا کشورهای مختلفی را استثمار و استعمار کرده و با اقداماتی مانند فروش تسلیحات نظامی و گاو شیرده نامیدن آنان در صدد چپاول این کشورها و سلطه بر آنها است.

وی بیان کرد: بیداری اسلامی و اندیشه مقاومت در منطقه باعث شده تا آمریکا دیگر نتواند تفکر سلطه بر کشورها را در سر بپروراند به‌طوری‌که در حال حاضر مدیریت جهان در اختیار اندیشه مقاومت است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل تصریح کرد: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری قدرت اقدام علیه آمریکا را نداشت؛ اما جمهوری اسلامی ایران از داخل خاک خود و با موشک‌های ایرانی قلب پایگاه نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار داد و ضربات بسیار سخت و مهلکی را بر آنان وارد کرد.

وی افزود: در طول چندین دهه گذشته آمریکا فقط آغازگر جنگ در کشورهای مختلف بوده و هیچگاه موفق به خاتمه دادن جنگ نشده ولی سردار شهید سلیمانی با غرور ایرانی خود اعلام کرد ظرف سه ماه آینده داعش نابود خواهد شد و همانگونه هم شد.

فیاضی گفت: انقلاب اسلامی بر پایه تفکر اسلامی و ارزش دینی پایه‌گذاری شده و متکی به یک شخص خاص نبوده و نیست؛ در طول انقلاب اسلامی، عزیزان بسیاری ترور شدند و یا از دست رفتند ولی جمهوری اسلامی ایران یک قدم از پیشرفت عقب نماند و با قدرت تمام رو به جلو حرکت می‌کند.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi