شناسه خبر : 71972
پنجشنبه 26 دي 1398 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع حکمت کارت تمامی ایثارگران تا دهه فجر

حکمت کارت تمامی ایثارگران تا دهه فجر توزیع خواهد شد

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید گفت: تمامی حکمت کارت‌های متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور تا دهه فجر توزیع می‌شود.

 محمود تبریزی گفت: بر اساس قرارداد فی‌مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تاکنون ۱۲۱ هزار حکمت کارت چاپ و به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تحویل داده‌شده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر نیز ۶۲ هزار حکمت کارت تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان چاپ‌شده و در اختیار بنیاد قرارگرفته است و هم‌اکنون در حال تحویل این کارت‌ها به جامعه مشمول هستیم.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد در پایان خاطرنشان کرد: مقرر است تا پایان دی‌ماه مابقی کارت‌های مشمولین این طرح توسط وزارت دفاع چاپ و در اختیار بنیاد قرار گیرد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایام مبارک دهه فجر به ایثارگران واجد شرایط (همه ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند) تحویل داده می‌شود و به‌محض تحویل کامل کارت‌ها، زمان و نحوه بهره‌برداری از آنها به اطلاع ایثارگران عزیز خواهد رسید.

وی افزود: دارندگان حکمت کارت علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های لازم می‌توانند به‌صورت اقساطی و بدون بهره از فروشگاه‌های اتکای سراسر کشور تا سقف اعتبار در نظر گرفته‌شده خرید کنند.

 

منبع: مهر
اینستاگرام
...
عروسی کوپن فروشان ؟
حکمت کارت برای جانبازان کم درامد باید طراحی می شد .
ولی برای ایثارگرانی که حقوقی مناسبی دارند ارائه می شود!
کلا امتیازات نا متعارف و نا متناسب است .
چون بنیاد مدیریت درستی ندارد .
چرا برای ایثارگرانی که در دستگاه های دیگری شغلند این طرح شامل نمی شود ....آنها هم حقوق بگیرند ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi