شناسه خبر : 71975
جمعه 27 دي 1398 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقش پررنگ «ام یاسر» در محبوبیت شهید سیدعباس موسوی

مجتهد زاده مطرح کرد؛

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و مترجم کتاب «وصول» در نشست هم‌اندیشی بانوان حوزه ایثار و مقاومت به بیان نظراتی در خصوص شهدا و همسر دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان پرداختند.

نقش پررنگ «ام یاسر» در محبوبیت شهید سیدعباس موسوی/ کلاس‌ درس شهدا بعد از شهادتشان رونق می‌گیرد

نشست هم‌اندیشی بانوان حوزه ایثار و مقاومت روز (پنجشنبه 26 دی‌ماه) با حضور بتول موسوی دختر شهید سیدعباس موسوی دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از مادران، همسران و خواهران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شد.

در این نشست مریم مجتهدزاده اظهار داشت: اگر سیدعباس موسوی یک فرمانده موفق در محور مقاومت شد و در قلوب مسلمانان جهان جای گرفت، ام یاسر همسرش نقش عمده‌ای در این امر داشته است.

وی با اشاره به اینکه به وجود دخترانی همچون بتول موسوی افتخار می‌کنیم، گفت: ایشان راوی خاطرات شهدای خانواده‌اش یعنی پدر، مادر و برادر شهیدش شده است.

در بخش دیگری از این نشست رقیه رستم‌پور ملکی مترجم کتاب «وصول» که در خصوص زندگی «ام یاسر» نگاشته شده است، تصریح کرد: لحظه به لحظه زندگی این بانوی شهیده مقاومت بدون اغراق درس زندگی است.

وی با بیان اینکه تمامی حرکات ام یاسر بوی مقاومت و شوق شهادت داشت، افزود: ایشان‌ نه‌تنها آرزوی شهادت داشت بلکه در راه رسیدن به این مهم تلاش کرد.

مترجم کتاب «وصول» با اشاره به زحمات و تلاش‌های زیاد ام یاسر برای محور مقاومت، خاطرنشان کرد: «وصول» خاطرات یک زن الگوی مقاومت است.

رستم‌پور ملکی با تاکید بر اینکه شهدا در زمان حیاتشان شهید بوده‌اند، یادآور شد: کلاس‌های درس شهدا بعد از شهادتشان رونق می‌گیرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi