شناسه خبر : 72005
شنبه 28 دي 1398 , 16:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قانون حالت اشتغال برای شهدا و جانبازان یکی است

 برای بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال حقوق بگیر از بنیاد شهید ملاک تاریخ مجروحیت است یعنی تاریخ صورت سانحه یا تاریخ درصد کمیسیون پزشکی
-  فعلا به دلیل عدم تامین منابع و بودجه ، بنیاد و نیروهای مسلح این امر را مسکوت گذاشته اند . قانون حالت اشتغال برای شهدا و جانبازان یکی است و چون تاریخ شهادت و سوابق خدمتی قبل از شهادت در تاریخ بازنشستگی موثر است برای جانبازان هم تاریخ مجروحیت منجر به از کارافتادگی کلی و سوابق خدمت قبل از آن باید ملاک عمل قرا گیرد .

 

 کارمند رسمی شرکت دولتی بودم که بعد از 13 سال  در سال 88 به بخش خصوصی واگذار شد .
آیا از طریق کمیسیون ماده 16 بنیاد و یا راه دیگری می توانم تقاضای برگشت به بخش دولتی نشده همان وزارت خانه را بکنم.

-  اگر جانباز هستید می توانید این موضوع را در کمیسیون ماده 16 شکایت کنید ولی کمیسیون بر اساس مستندات و مدارکی که ارائه کنید رسیدگی خواهد کرد .

 

 ۶ سال سابقه بسیجی فعال دارم می خواهم سهمیه دانشگاه آزاد برای کنکور سال آینده دریافت نمایم چکار باید کنم؟
-  فعلا اعلام شده که این سهمیه حذف شده است.

 

من همسر جانباز 20درصد هستم و 30سال با او زندگی می کنم.در این 30سال باسختی و مشقت  با تمام مشکلاتی که همسرم از اثار جنگ داشته صبوری پیشه کردم. ولی هیچگونه امکاناتی به عنوان جانباز 20درصد نداشته است. ضمن اینکه پرونده پزشکی او در بنیاد شهید مفقود و کسی هم جوابگو نیست!می خواستم ببینم گناه من چیست که باید شاهد زجر و دردهای شوهرم باشم چرا کسی رسیدگی نمی کند؟؟؟!!!
ج-  برای پیگیری مفقود شدن پرونده، چنانچه شهرستان یا دفتر منطقه محل پرونده  پاسخگو نیست به اداه کل پذیرش و کارگزینی شاهد در ساختمان مرکزی طالقانی مراجعه و پیگیری کنید. وظیفه آنهاست این موارد را پیگیری کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi