شناسه خبر : 72006
شنبه 28 دي 1398 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرایط پرداخت پاداش پایان خدمت خانواده شهدای بسیجی

س - چرا بنیاد شهید پاداش پایان خدمت پدرم را نمی دهد؟ با این توجیه که می گویند شهید شما قبل از شهادت بازنشسته بوده است. در حالی که پدرم در سال ۶۳ خودش را با ۲۳ سال خدمت در ارتش بازنشسته کزذ اما در سال ۶۴ به صورت بسیجی به جبهه اعزام و شهید شد .
-  پاداش پایان خدمت به کسانی تعلق می گیرد که بعد از تصویب این قانون سنوات خدمتی آنان پایان یافته و بازنشسته شده باشند. لکن وضعیت پدر بزرگوار شما که بعد از بازنشستگی و با عنوان بسیجی شهید شده اند فرق می کند و باید مانند همه بسیجی های شهید مقررات بعد از شهادت برای ایشان اجرا شود. متاسفانه کوته نظری مدیران بنیاد در این امور بسیار زیاد است و به خود زحمت نمی دهند با استفاده از قوانین مصوب پیگیر حق امثال شما باشند و با انتخاب راحت ترین راه خود را از مشکلات بعدی رها می کنند.

 

س - من دوسال سرباز ارتش و درجبهه بودم کارت ایثارگری دارم. متولد 1340 هستم و هیچگونه شغل وبیمه ای ندارم لطفا راهنمایی کنید که چکار کنم صاحب حقوق یا بیمه ای بشوم ؟
- به نهاد اعزام کننده مراجعه کنید در صورتی که فاقد درآمد و شغل باشید می توانند با پرداخت کمک معیشت به شما کمک کنند و اگر سهمیه نداشتند در نوبت برقراری قرار دهند .

 

س - فرزند جانباز 35 درصد و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هستم. هر دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس را در دانشگاه دولتی و بدون استفاده از سهمیه یا تسهیلات بنیاد گذرانده ام. با توجه به تبصره دوم ماده 66 ایین نامه اجرایی در صورت تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد ایا مشمول پرداخت شهریه توسط بنیاد می شوم؟ مرجع رسیدگی به این امر چه کسی است؟
تبصره 2- فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی در دوره های روزانه دانشگاه های دولتی مجدداً در همان مقطع یا مقطع پایین تر مشمول بهره مندی از خدمات این آیین نامه نمی شوند.

-  به جهت مقطع تحصیلی در دندانپزشکی منع قانونی برای شما وجود ندارد.

اینستاگرام
با سلام پسرم به عنوان دانش آموز بسیجی بمجرد داوطلبانه به جبهه سال ۶۷شهید می شوند بنیاد میگوید چون بسیجی بوده پاداش پایان خدمت تعلق نمی گیرد چرا توضیح دهید
با سلام پسرم به عنوان دانش آموز بسیجی بمجرد داوطلبانه به جبهه سال ۶۷شهید می شوند بنیاد میگوید چون بسیجی بوده پاداش پایان خدمت تعلق نمی گیرد چرا توضیح دهید
چرا پاداش مرخصی شهدا را نمیدهند، به ایثارگران مراجعه میکنیم میگن بنیاد شهید باید بده، به بنیاد میریم میگن سپاه پاسداران باید پاداش مرخصی بدهد شهید ما حدود ده سال است که بازنشسته شده ولی از پاداش مرخصی خبری نیست لطفا راهنمایی کنید
پسرم درتاریخ ۱۳۶۲/۷/۲۹ در پنجوین خاک عراق یه عنوان بسیج شهید شده پاداش پایان خدمت نداده اند لطفا راهماییکنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi