شناسه خبر : 72010
شنبه 28 دي 1398 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد جمعیت جانبازان از انفعال وزارت خارجه درقبال سفیر انگلیس

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در چهلمین جلسه شورای مرکزی، به ارزیابی رخدادهای مهم داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند و یاد و نام ۱۷ هزار شهید ترور و خصوصا"شهید احمدی روشن را در سالگرد شهادتش گرامی داشتند...

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در جمع اهانت‌کنندگان به عکس حاج قاسم سلیمانی و تشویق آنان برای شعار دادن علیه نظام و سپاه، با وجود آگاهی از مسئولیت و هزینه این اقدام، از کوتاهی وزارت خارجه در اخراج این سفیر انتقاد کرد.

به گزارش فاش نیوز، اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در چهلمین جلسه شورای مرکزی، به ارزیابی رخدادهای مهم داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند و یاد و نام ۱۷ هزار شهید ترور و خصوصا"شهید احمدی روشن را در سالگرد شهادتش گرامی داشتند.

این جمعیت تحقق بخشی از انتقام سخت در پاسخ به ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان را برای شکستن هیبت و هیمنه نظام سلطه طی ۸۰ سال گذشته بی‌بدیل خواند و تاکید کرد: برای آمریکا و همدستان عبری، غربی و عربی‌اش سیلی این‌چنین و به صحنه آمدن ملت‌های منطقه برای ابراز نفرت نسبت به عمل شیطان بزرگ و دفاع از موشکباران دقیق و به‌هنگام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از به خاکسپاری پیکر حاج قاسم سلیمانی، باور نکردنی دانست.

این جمعیت با اشاره به اینکه رقم خوردن بزرگترین رفراندوم قرن برای تایید گفتمان عزت و مقاومت در تشییع پیکر شهدا پیام ماندگار روزگار ما علیه نظام سلطه شد، تاکید کرد: رقم خوردن آرایش جدید در منطقه و جهان با محوریت دست برتر جمهوری اسلامی برای پاسخگویی پشیمان‌کننده، دستاورد بزرگی است که می‌تواند پشتوانه دیپلماسی کشور در دفاع از حقوق ملت ایران وجبهه مقاومت اسلامی باشد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی معتقد است زمین‌گیری آمریکا در پاسخ متقابل به موشک باران عین‌الاسد موجب روی آوردن به جنگ رسانه‌ای برای منحرف کردن افکار جهانیان از تحقیر رو به افزایش آمریکایی‌ها شده و برای این منظور ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی را مستمسک آن قرار داده است.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان خاطرنشان کردند: مسئولیت پذیرفتن صادقانه و شرافتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماجرای هواپیمای اوکراینی به‌رغم پرسش‌های متعدد کارشناسی برای رمزگشایی از ابعاد این واقعه جانسوز، ستایش برانگیز است. همچنین به صحنه آمدن خانواده‌های شهدای این حادثه برای پس زدن مدعیان دروغین حمایت از خون شهدا که شعارهای هنجار شکن سرداده و به تصویر سردار دل‌ها و آرمان‌های انقلاب اهانت کردند، استیصال آمریکا را برای خروج از بن‌بست وضعیت موجود نشان داد.
به باور این جمعیت، به صحنه آمدن اصحاب فتنه با بیانیه‌های تنش‌زا برای تبدیل پرسش‌ها و اعتراضات به شورش گسترده مدنی و هجوم ساختار شکنانه رسانه‌های بیگانه و معاند برای ایجاد دو قطبی‌‌های کاذب، بخشی از سناریویی بود که صهیونیست‌ها محوریت آن را عهده دار بودند.

جمعیت جانبازان با اشاره به حضور سفیر انگلیس در جمع اهانت‌کنندگان به تصویر حاج قاسم سلیمانی و تشویق آنان برای دادن شعار علیه نظام و سپاه، با وجود آگاهی از مسئولیت و هزینه حضور سفیر برای دولت متبوعش، تاکید کرد: این موضوع نشان از اهمیت شعله گرفتن آشوب‌ها برای کفتار پیر دارد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی کوتاهی وزارت امور خارجه در اخراج سفیر انگلیس را نادیده گرفتن مطالبه مردم و رفتار غیرانقلابی دستگاه دیپلماسی کشور در رخدادهایی از این دست دانست و بدعهدی سه کشور اروپایی در عمل نکردن به ۱۱ تعهد برجامی و شیطنت‌های آنها به‌ویژه انگلیس در وقایع اخیر را برای اخراج سفیر و رسوا کردن جوهره خبیث آنها کافی دانست.

جمعیت جانبازان همچنین گزارش شفاف و روشنگرانه فرمانده سپاه پاسداران به مردم و مجلس در تشریح ابعاد حمله به پایگاه عین‌الاسد و نیز چگونگی وقوع خطای انسانی در سقوط هواپیمای اوکراینی و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان را صادقانه و دلجویانه نسبت به خانواده‌های داغدار عنوان کرد و بر نقش کلیدی قوه قضاییه در رمز گشایی از لایه‌های پنهان این حادثه و پرسش‌های باقیمانده، با مدد گرفتن از ظرفیت‌های ستاد مشترک نیروهای مسلح را تعیین کننده دانست.

این جمعیت از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خواست با عناصر سازماندهی کننده بیانیه‌های اهانت آمیز و تنش‌زا برخورد کنند و اجازه ندهند برخی چهره‌های ولنگار و بی‌هویت خود را نماینده افکار عمومی معرفی کنند.

جمعیت جانبازان در پایان با تاکید بر اینکه دعوت به نافرمانی مدنی، اردوکشی خیابانی و شکستن هنجارهای اجتماعی از هیچ کس پذیرفته نیست، خواستار برخورد شدید با سلبریتی ها و یا وابستگان شخصیت‌ها که چنین عملکردی در جریان‌های اخیر داشته‌اند، شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi