شناسه خبر : 72013
شنبه 28 دي 1398 , 18:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیادی ها هم حوصله ما را ندارند!

یه جانباز غریب - آقایان ! تو را به خون شهدا قسم ما وضعیتمون جوری هست که حتی به بنیاد هم مراجعه می کنیم احترام ما را نگه نمی دارند! انگار حقی از آن ها ضایع کرده ایم! من اگر می دانستم با به جبهه رفتنم انقدر مردم مملکتم از من منزجر می شوند هیچ وقت چنین نمی کردم.

شما را به خون هم رزمان مظلوم و گمنام ما در رسیدگی به حق ناچیز ما انقدر کوتاهی نکنید. مگر این همه فساد نیست که توسط خود سران دارد انجام می شود؟

چرا هر وقت صحبت از مدیریت می آید برای قطع کردن اندک رسیدگی به جامعه ایثارگران شتاب می کنند؟

تو را به خدا انقدر حق ما را ضایع نکنید... من نمیدانم به چه کسی باید مراجعه کنم وقتی حتی خود بنیاد شهید ها هم حوصله ای برای پاسخ دادن به مشکلات ما ندارند!

یا امام زمان خودت شاهد این همه ظلم  و بی عدالتی ها باش...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، جانباز محترم پیشنهاد میکنیم به مشهد مقدس هجرت کنید زیرا پرسنل بنیاد در شهر مشهد انسانهای شریف و خدمتگذاری هستند که هرچه در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند.
قبل از مهاجرت به مشهد پرونده ام در بنیاد همدان بود و حدود 30 سال مشکلات جنابعالی را داشتم که به هیچ طریقی قابل حل نبود زیرا مشکل از پرسنل بنیاد بود که سلیقه ای عمل کردند.
پروسه مهاجرت سخت است اما زندگی در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) قابل مقایسه با شهر دیگری نیست بنابراین ارزش تحمل هرگونه سختی را دارد.
آقایون مسئول اگر اعتقادی به آخرت داشتن اینقدر به جانبازها و ایثارگران ظلم نیمکردن هر قدمی که این مسئولین برمیدارن پا رو خون شهدا میذارن چون برای ما کار نکردن فقط به فکر پست و مقام خودشون هستن روزی نیست که نفرینشون نکنیم
سلام عرض میکنم /معذرت میخوام ایاسایت ثبت نام ابتدائی سهام عدالت برای کسانی که هیچ ثبت نامی نکرده اند بازنشده است؟سپاسگذارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi