شناسه خبر : 72031
یکشنبه 29 دي 1398 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترس از عدم صدور گرین کارت!

جانباز امضا محفوظ - بلای خانمانسوز غرب گرایی گریبانگیر تمام مردم و مسئولان کشور شده است به طوری که بخشی از نخبگان علمی و مسئولان و سلبریتی ها را با مشکلات زیادی در مقابل مردم و مسئولان دلسوز انقلابی قرار داده که موجب سوء استفاده و بهره برداری دشمنان غربی نیز گردیده است.

 مشکل بزرگی که در افکار عمومی گرین کارت نام گرفته که دارندگان آن میبایست به پرچم کشور ثانی قسم یاد کنند و از منافع آن کشور در تمام دنیا حفاظت نمایند همچنین دشمنان کشور ثانی را دشمن دانسته و در راستای سیاست های آن کشور اقدام کنند تا گرین کارت صادر یا تمدید شود.

 به این ترتیب بسیاری از سه قشر فوق الذکر برای سکونت و حضور در کشورهای غربی مجبور شدند بر اساس سیاست های کشور ثانی قدم بردارند که معمولا" سیاست ها خصمانه و بر علیه نظام اسلامی طرح ریزی گردیده است و به طور مستقیم و غیر مستقیم برخی ایرانیان را وادار به دشمنی با نظام اسلامی کرده است.

 چاره کار چیست ؟ چطور امکان دارد نخبه و مسئول و سلبریتی که نیاز به حضور در کشورهای غربی و گرین کارت دارد بدون تن دادن به خواسته های ظالمانه کشور ثانی بتوانند از مزایای گرین کارت استفاده کنند لیکن دست به اقدامات تخریبی بر علیه نظام اسلامی نزنند؟

 اغلب شاهد هستیم برخی افراد همان موضوعاتی را در اجتماع مطرح و رسانه ای می کنند که خواسته عمومی دشمنان نظام است. برای مثال برخی از نخبگان و مسئولان و سلبریتی ها را در مقابل دانشگاه مشاهده کردیم که دنبال سفیر انگلیس به تخریب سپاه پاسداران پرداختند در حالی که بدترین ایرانی به خوبی می داند امنیت کشور و غرور ملی را دلسوزان سپاه پاسداران به مردم بخشیدند لذا در تشییع شهید سلیمانی تمام ملت ایران یکپارچه از شهید سلیمانی تجلیل و تکریم کردند حال چطور امکان دارد تفکر ایرانی به طور علنی و آشکار مخالفت با امنیت کشور و غرور ملی را همپای جاسوس روباه پیر تظاهر کند؟

پاسخ معلوم است نیاز به صدور یا تمدید گرین کارت موجب شده تا آن ایرانی علیرغم میل باطنی و افکار عمومی مطابق با خواست دشمنان ایرانیان اقدام و عمل نماید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
امیدوارم ترامپ همه انگل زاده ها را امریکا بیرون کند و ثروت های دزدی شده از مردم ایران را از انها بگیرد
در مورد گرین کارت مخصوصا آمریکا همه شان با امریکا و.... دروغ میگویند امریکا فقط دنبال من است که گرین کارت که چه بگم سیتی زن شیپی به من اعطا کند بخاطر اینکه پا رو پرچم کشورشان نگداشته ام مورد گذشته که برجسته است دانشکده افسری نیروی دریایی امام علی ارتش در نوشهر و اخیرا در راهپیمایی اربعین عراق. اینها همه مجیز گوهی امریکایی و.. کنار زده مشوند و هدف پا کشیدن رهبر انقلاب است به گفتگو با امریکا وجایی میخواهند وارد شوند که توجیه خوش خیمانه ای داشته باشند.تصمیم با رهبری است.آنجا کسی هست پارسال را میگم پل هوایی کربلا در راهپمایی اربعین
سلام ، افرادی که از روی پرچم آمریکا و اسرائیل عبور نکردند تا مبادا هنگام اخذ گرین کارت مردود شوند نظری غیر قابل قبول است.
فیلمی در فضای مجازی پخش شد که دانشجویان در دانشگاهی از کنار پرچم رنگ آمیزی شده آمریکا عبور نکردند که مورد سوء استفاده دشمنان گردید البته باید گفته شود آن پرچم بعد از رنگ آمیزی قبل از خشک شدن رنگ بوده و چند نفر وسط پرچم آمریکا ایستادند و به دانشجویان میگویند از روی پرچم عبور نکنند تا رنگی نشوند لذا دانشجویان برای جلوگیری از رنگی شدن یا تخریب پرچم نقاشی شده از کنار پرچم عبور کردند اما این موضوع دستاویزی برای دشمنان شده که دانشجویان آتش زدن یا عبور از روی پرچم دشمن را قبول ندارند و حاضر نیستند از روی پرچم آمریکا عبور کنند.
با توجه به تکرار این شیطنت که افرادی کنار پرچم آمریکا و اسرائیل با علتی به مردم میگویند از روی پرچم عبور نکنند و شخص دیگری همان صحنه عبور نکردن مردم را فیلمبرداری میکند که کاملا معلوم است مردم قصد عبور دارند اما فردی با دلیلی مانع میشود لطفا اطلاع رسانی فرمایید تا موضوع روشن شود آیا رنگ آمیزی اول وقت صبح که قرار است دانشجویان از آن محل عبور کنند عمدی و با نقشه قبلی برای فیلمبرداری بوده یا سهوی و خطا در انتخاب وقت رنگ آمیزی پرچم در کار داشتند؟ همچنین فیلمبرداری از صحنه ای که مردم که قصد عبور از روی پرچم دشمن دارند اما فردی به آنها تذکر میدهد بعلتی از روی پرچم عبور نکنند کاملا ظاهر سازی و در راستای منافع دشمن میباشد که نیاز به بررسی فوری دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi