شناسه خبر : 72050
دوشنبه 30 دي 1398 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاخ فرعونی بنیاد در رباط کریم!

امضا محفوظ - می خواهم فاش کنم هر چند می دانم اثری ندارد و دیر است ولی در دلم سنگینی می کند؛ پس بخوان تا دلم آرام گیرد که جایی گفتم.

 بنیاد شهید منطقه رباط کریم_تهران اصلا" اصلا" اصلا" پیگیر کار مراجعین نیست و چون رباط کریم‌ منطقه محرومی هست و اکثرا" مردم بخصوص قشر مظلوم ایثارگر این منطقه از سواد و معلومات پایین برخوردارند آنها مراجعین را دست به سر میکنند ولله به خاطر خودم نمیگویم دلم به حال مردمی میسوزد که برای انقلاب جان داده اند و با نا بلدی چنین کارمندان بی خیالی با قلبی مالامال از درد از این بنیاد خارج می شوند چرا که کارمندان آنجا را خانه خودشان می دانند و از آنجایی که با یکدیگر خویشاوندند هیچ انتقادی نمی شود به آنجا برد.

 مخصوصا معاون که گویی معاونت کاخ فرعون را بر عهده دارد! طوری با مراجعش صحبت می کند که انگار اشتباه کرده که به آنجا رفته!، از مدیر نگفتم چون اصلا" اجازه دیدار با آن جناب را هیچ کس ندارد و ایشان طبقه بالا می نشینند و در طبقه پایین مقابل پله ها درب بزرگی گذاشته اند و شخصی را گمارده اند که اول باید مراجع دلیل قانع کننده ای بیاورد و بعد اجازه دیدار با آن جناب خداوندی را بدهند، اگر بگویند دردمان در دلمان است اجازه دیدار ندارند.

والسلام

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام ، در مواقعی که مدیر پاسخگوی ارباب رجوع نیست معمولا ارباب رجوع درخواست کتبی را در دبیرخانه ثبت میکند و منتظر جواب مدیر میشود. چنانچه درخواست شفاهی مطرح گردد امکان هرگونه پاسخ انحرافی که طبعا بصورت شفاهی ارائه میگردد وجود خواهد داشت.
بنابراین باید حتی المقدور درخواست مطابق قانون و کتبی ارائه گردد.
من نمی دانم چراایثارگري فقط خلاصه ومحدودشده به جنگ ايران وعراق انگارهيچ جنگي مثل جنگ گنبد كردستان ويا جاي ديگربراي نابودي انقلاب اتفاق نيافتاده انگار ايثارگران ديگرى غيرارايثارگران جنگ ايران وعراق جان وسلامتيشونو براي حفظ نظام و وطن از دست ندادند واقعا براي خودم وأمثال خودم متأسفم .
این شهرها منطقه جنگی مصوب شوند .
فکر نمیکنم وضعیت بقیه ی بنیاد شهید های تهران هم از رباط کریم بهتر باشه نه تنها رفتار کارمندهاشون درست نیست حتی بعضی هاشون بی اعتقادیشون رو به هم زبون میارن میگیم اون دنیا باید جواب خدا رو بدید میگن برو حالا کو تا اون دنیا برای مثال رئیس محترم بنیاد شهید منطقه 15 تهران قرار بود به حق پایمال شده ما رسیدگی کنن ولی ظاهرا ایشون هم پیش خودشون گفتن برو حالا کو تا اون دنیا
این کاراشون بازتاب خیلی بدی تو جامعه داره مخصوصا برای جوانها

سلام ، دوره های قبلی انتخابات هنگام تایید صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان به خواست اکثریت مردم توجه نشد و صرفا به رعایت قوانین و متشرع بودن ظاهری نامزدها بدون توجه به نوع تفکر آنها اکتفا شد لیکن در دوره آینده به خواست اکثریت مردم که نامزدهای معتقد به قانون اساسی و التزام به ولی فقیه را می خواهند با توجه به نوع تفکر نامزدها اهتمام داشته است زیرا در تایید صلاحیت انتخابات ملاک اصلی نوع تفکر است و در سایر موارد که تفتیش عقاید مجاز نیست تفاوت دارد و لازم است نوع تفکرات و عقاید نامزدها توسط شورای نگهبات دقیق بررسی شوند.
هنگام انتخابات لازم است مردم به عقاید و اعتقادات نامزدها ورود کنند تا رفتار آینده نامزدها را پیش بینی کنند. معمولا اصلاح طلبان ، تکنوکراتها ، کمونیستها ، بهائیان و پیروان اینگونه مکاتب به حکومت دینی و قانون اساسی جمهوری اسلامی اعتقاد ندارند بلکه تابع قوانین بین المللی هستند که اکثر آن قوانین بر خلاف دین و مذهب برای فرهنگ غربی تنظیم شدند بنابراین تضاد موجود بین برخی از مسئولان با قوانین مصوب از همین نقطه شروع میشود.
شورای نگهبان در دوره قبل کوتاهی کرد اما خوشبختانه در دوره فعلی التزام به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را فیلتر قرار داده تا نامزدها از نظر اعتقادی نیز مطابق خواست اقشار مختلف مشخص و معرفی شوند.
مردم آزاد هستند تا به نامزد مورد علاقه خود رای بدهند اما هیچیک از نامزدهایی که اعتقاد به قانون اساسی و ولایت فقیه ندارند مجاز به حضور در انتخابات نیستند. اکثریت مردم خواستار حکومت دینی هستند بنابراین چنانچه نامزدی فاقد صلاحیت دینی باشد رای نخواهد آورد و مورد استقبال اکثریت مردم قرار نمی گیرد بنابراین لازم است از دور انتخابات خارج شوند تا امکان حضور نامزدهای بیشتر که معتقد به خواست اکثریت مردم باشند در انتخابات حاضر شوند.
سلام طبق اظهار نظر شورای نگهبان تعداد 7070 نفر نامزد انتخابات مجلس هستند بنابراین ادعای حضور یک طیف در انتخابات قابل قبول نیست و تخریب شورای نگهبان است که نمایندگان فعلی را بعلت تخلفات مالی و اقتصادی رد صلاحیت کرده است مردم فریب اینها را نمی خورند چون هر نوع فریب در چنته داشتند رو کردند اما مردم هوشیار شدند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi