شناسه خبر : 72098
پنجشنبه 11 دي 1348 , 03:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای شرکت در مسابقات کشوری:

مسابقات ورزشی جانبازان نخاعی تهران برگزار می شود

برای انتخاب ورزشکاران اعزامی تهران به این مسابقات، برنامه مسابقات انتخابی در سه رشته ورزشی فوتبال روی میز؛ دارت و تیراندازی با تپانچه به شرح ذیل برگزار خواهد شد.

فاش نیوز - مسابقات انتخابی جانبازان نخاعی تهران در سه رشته ورزشی فوتبال روی میز؛ دارت و تیراندازی با تپانچه به منظور شرکت در مسابقات کشوری جانبازان نخاعی در اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی بر اساس برنامه ریزی انجام شده که هر ساله مسابقات ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر بین جانبازان نخاعی و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، امسال نیز این مسابقات با همکاری انجمن جانبازان نخاعی اسفند ماه در ساری برگزار خواهد شد و طبق آیین نامه ارسالی توسط اداره کل اردویی و ورزشی بنیاد، مسابقات انتخابی در استان های سراسر کشور برگزار می شود.

برای انتخاب ورزشکاران اعزامی تهران به این مسابقات، برنامه مسابقات انتخابی در سه رشته ورزشی فوتبال روی میز؛ دارت و تیراندازی با تپانچه توسط گروه پیگیری جانبازان نخاعی تهران به شرح ذیل برگزار خواهد شد.

بنا براین گزارش جانبازان معزز نخاعی که تمایل به شرکت در این مسابقات انتخابی را دارند می توانند براساس برنامه زمان بعدی زیر مراجعه، ثبت نام و در مسابقه شرکت نمایند.

لازم به ذکر است هر جانباز نخاعی صرفا می تواند در یک رشته ورزشی شرکت کند و نمی‌تواند در رشته دیگری که در روز دیگر برگزار می گردد شرکت نماید.


مسابقه فوتبال روی میز انفرادی:
پنج شنبه ۹۸/۱۱/۰۳ از ساعت ۱۳ در باشگاه شهید یگانه مخابرات
واقع در خیابان ستارخان، نبش شادمان. (نفرات اول تا ششم معرفی می گردند).


مسابقه تیراندازی با تپانچه:
جمعه  ۹۸/۱۱/۰۴ از ساعت ۹ صبح در باشگاه شهید مهرانی
آدرس :
خیابان حافظ. خیابان شهیدغزالی، ضلع شمالی سفارت روسیه. (نفرات اول تا سوم معرفی می گردند).


مسابقه دارت:
یکشنبه ۹۸/۱۱/۱۳ از ساعت ۸ صبح تا ۸/۴۵ ثبت نام و راس ساعت ۹ صبح شروع مسابقات می‌باشد.
محل مسابقات:
باشگاه شهید یگانه مخابرات. (نفرات اول تا سوم معرفی می گردند).

برادران جهت کسب اطلاعات بیشتر با جانباز حدادی، مسئول تربیت بدنی گروه پیگیری جانبازان نخاعی تهران به شماره 09123304625 تماس حاصل نمایند.

*** یاسری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi