شناسه خبر : 72105
چهارشنبه 02 بهمن 1398 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رده‌بندی سنی فیلم‌های فجر۳۸ توسط شورای پروانه نمایش

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: سالن نشست نسبت به سال گذشته تغییرات فراوانی داشته است، به این صورت که امسال نشست‌های پرسش و پاسخ در سالنی که برای این امر در همان محل قبلی برگزاری نشست‌ها احداث شده برگزار خواهد شد.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ، پیرامون چگونگی رده بندی سنی برخی از آثار حاضر در این دوره از جشنواره گفت: رده بندی سنی توسط شورای پروانه نمایش که فیلم‌های جشنواره را بازبینی کرده اند صورت گرفته است که صرفاً به عنوان توصیه به تماشاگران روی بلیت‌های جشنواره قید می‌شود. فیلم‌هایی که تماشایش برای کودکان مناسب نیست و مغایر بهداشت روانی آنان است.

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پیرامون حل مشکل پارکینگ پردیس ملت نیز اظهار کرد: خوشبختانه پارکینگ مجموعه پردیس سینمایی ملت مدت‌ها پیش بهره برداری شده و هم‌اکنون هم در حال فعالیت است، این پارکینگ با توجه به سه ورودی مجزای خود بخشی از مشکل ترافیک را نیز حل خواهد کرد.

وی با اشاره به تقویت سیستم آنتن دهی تلفن‌های همراه در پردیس سینمایی ملت تاکید کرد: برای حل مشکل آنتن دهی تلفن‌های همراه و همین طور تقویت این آنتن دهی با اپراتور‌ها صحبت شده است، به عنوان مثال اپراتور ایرانسل در محل تقویت کننده تعبیه کرده و برای همراه اول نیز در حال مذاکره هستیم تا دیگر مشکلی در آنتن دهی تلفن‌های همراه نداشته باشیم.

نجفی در همین رابطه ادامه داد: سالن نشست نسبت به سال گذشته تغییرات فراوانی داشته است، به این صورت که امسال نشست‌های پرسش و پاسخ در سالنی که برای این امر در همان محل قبلی برگزاری نشست‌ها احداث شده برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره محل استقرار رسانه‌های تصویری در پردیس سینمایی ملت موسوم به سینمای رسانه اظهار کرد: به توجه به اینکه طبقه فوقانی پردیس ملت تبدیل به فود کورت شده است، ترتیبی دادیم که استودیو‌ها و محل استقرار رسانه‌های تصویری در بخش‌های مختلف پردیس سینمایی ملت جایگذاری شوند.

وی درباره آخرین وضعیت پیش فروش اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: پس از استقبال بسیار خوب مردم از پیش فروش اینترنتی در همان دقایق ابتدایی، تصمیم بر آن شد تا بخشی از بلیت‌های اختصاص داده شده به ارگان‌ها و نهاد‌ها به مردم تعلق گیرد، این افزایش ظرفیت از ساعت 17 دیروز انجام گرفت، هم اکنون تعداد اندکی از بلیت‌های جشنواره فیلم فجر باقی مانده و تماشاگران می‌توانند تا ساعت 18 روز دوم بهمن ماه برای خرید بلیت اقدام کنند.

منبع:میزان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi