شناسه خبر : 72109
چهارشنبه 02 بهمن 1398 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصویر شهدای مقاومت در خیابان منتهی به حرم

در طول هشت سال جنگ سوریه نیروهای مجاهد مقاومت اسلامی از کشورهای مختلف در مقابل تروریست‌های تکفیری و حامیان آن‌ها ایستادگی کردند. تروریست‌هایی که با اهداف شوم و پلید خود قصد از بین بردن وحدت میان مسلمانان و به آشوب و ویرانی کشاندن کشورهای اسلامی را در راستای اهداف آمریکا، اسرائیل و مستکبران داشتند.

در این سال‌ها تعداد زیادی از مجاهدان راه حق از ملیت‌های مختلف در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام پای در میدان جهاد گذاشتند که تعداد قابل توجهی از آنان به شهادت رسیدند که در میان آنان چهره‌های شناخته شده‌ای از نیروهای باسابقه و فرماندهان کارآزموده دیده می‌شود.

تصویر شهدای مقاومت در خیابان منتهی به حرم حضرت زینب+ فیلم

سوریه این ایام آرامش و امنیت خود را مدیون مجاهدان و مدافعان حرمی است که رنج هجرت و مبارزه را به جان خریدند تا حرم دختر امیرالمومنین (علیهما السلام) مورد اهانت قرار نگیرد. بنا بر پاسداشت و گرامیداشت مجاهدت شهیدان مبارزه علیه تکفیری‌ها در سوریه به تازگی دیوارهای منتهی به حرم حضرت زینب (س) مزین به چهره سرداران، رزمندگان و فرماندهان شهید مدافع حرم از ملیت‌های مختلف شده است.

از جمله چهره‌های مطرح این دیوارنگاشته تصویری از شهید حاج «حسین همدانی» فرمانده شهید ایرانی در سوریه، شهید «حجت‌الاسلام مالامیری» در کنار یکی از علمای شهید اهل سنت سوریه، شهید «ذوالفقار» از فرماندهان فاطمیون، شهید «خزایی» خبرنگار ایرانی به شهادت رسیده در سوریه، شهید «عماد» و «جهاد مغنیه» از شهدای شناخته شده لبنانی و دیگر شهدا از ملیت‌های دیگر هستند.

download

اینستاگرام
سلام و ارادت - بنده افتخار نقاشی شهدا در حرم حضرت زینب را داشتم و آخرین دیوار را هم در روز شهادت سردار عزیز نقاشی کردم اگر سوالی دارید در خدمت هستم . ضمنا این کلیپ را هم آقای محمد آهنی قبل از برگشتم به ایران ضبط کرد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi