شناسه خبر : 72135
جمعه 04 بهمن 1398 , 13:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام دلایل رئیس بنیاد در بیمارستان

اعلام دلایل بستری حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در بیمارستان و تشکر صمیمانه از ایثارگران
 
 
 نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام دلایل بستری در بیمارستان از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان کشور که جویای احوال ایشان بوده‌اند تشکر کرد.

 
اعلام دلایل بستری حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در بیمارستان و تشکر صمیمانه از ایثارگران

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است در مورد دلایل بستری شدن در بیمارستان گفت: به سبب بروز التهاب در رگ‌های نزدیک گوش جراحی کوچکی صورت گرفت و با لطف خداوند و با تلاش پزشکان معالج روند درمان به خوبی انجام شده و با بهبودی به دست آمده روند ترخیص از بیمارستان در آینده نزدیک انجام خواهد شد.


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره به تعداد زیاد مراجعات برای انجام ملاقات با ایشان گفت: از خانواده معظم شهدا و ایثارگران که در طول مدت کوتاه بستری با ارسال پیام و یا درخواست ملاقات جویای احوال اینجانب بوده‌اند و همچنین از مسئولان عزیز کشور به خصوص رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری، وزرا و اعضای هیئت دولت و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در بیمارستان حضور یافتند صمیمانه سپاسگزارم.

منبع: ایثار
اینستاگرام
این را بدانیم که مرگ در نزدیکی ما است.خداوند شفا دهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi