شناسه خبر : 72153
شنبه 05 بهمن 1398 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله موسوی از مدافع حرم مطهر حضرت زینب‌(س)، بر دوش مردم شهیدپرور قم و افغانستانی‌های مقیم‌ ایران تشییع و در آرامستان بهشت معصومه‌(س) این شهر به خاک سپرده شد.

دراین مراسم باشکوه‌، پیکر مطهر شهید موسوی از مسجد امام حسن عسکری‌(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) تشییع و پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی آن حضرت و اقامه نماز توسط آیت‌الله عباس کعبی عضو خبرگان رهبری در کنار سایر همرزمان شهیدش در قطعه ۳۱ آرامستان بهشت معصومه دفن شد.
مشایعت‌کنندگان پیکر این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در حالی که نمادها و بیرق‌های زرد رنگ لشکر فاطمیون، پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی و تمثال‌های مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی را با خود حمل می‌کردند، ندای لبیک یا حسین‌(ع) و لبیک یا زینب‌(س)‌ را سردادند و همراه با نوای مداح اهل‌بیت به مناسبت ایام شهادت جانسوز حضرت زهرا‌(س) سوگواری کردند.
حجت‌الاسلام شهید سید رحمت‌الله موسوی متولد سال ۱۳۶۳ و دارای مدرک کارشناسی ارشد از حوزه علمیه جامعه‌المصطفی و مدیر مرکز آموزش بصیرت فاطمیون و مسئول هیئت‌های رزمندگان فاطمیون در سوریه بود که در سن ۳۵ سالگی و در جریان نبرد با تکفیری‌ها به فیض عظیم شهادت نائل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi