شناسه خبر : 72158
شنبه 05 بهمن 1398 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حداقل به خاطر قسمی که دادی!

رضا قلی جاهد - با سلام متاسفانه مترمربعی یافت می شود که از حق شهید و جانباز امروزه دفاع کند.

درهرجا توسط همین گوشی موبایل هوشمند از حق این قشر دفاع کردم؛ از کتک خوردن در آموزش و پرورش شهرستان گرفته تا انواع تهمت و افتراء ها؛ مثل سارق اینترنتی که یکی از بانک های شهرستان زده، البته رئیس شعبه من حقیر را به گفته خودشان بر اساس نامه ای از استان فارس به شعبه مرکزی هویزه در تهران و بعد از کسب اجازه به خراسان رضوی شهرستان دره گز اظهار داشته شرافتشان بعد از کاملا مشتبه شدن حتی یک ریال ما را به حبس می انداختند.

این حقیر 32 سال کار در آموزش و پرورش که 22 سال آن تنها یک مدرسه را مدیر یا تدریس و نظافت پرورشی، امام جماعت و ناظم کارت های خانواده های تحت پوشش رمضانپور آب، برق، گاز هم به کنار 13 ماه سابقه جبهه داوطلبانه و شرکت در عملیات های میمک، بیت المقدس 2 اصابت غیرمستقیم و بارها موج انفجار که برای جمعا ناراحتی های جسمی و میرپنج درصد جانبازی داده اند. لازم به ذکر است بیش از یک سال جبهه 5 درصد جانبازی دارد. اصابت تیر مستقیم حداقل 15 درصد، موج انفجار و شیمیایی را چون در عملیات ها کمبود نیرو می شد و به رو دربایستی با امثال شهید محمودزاده و شهید سپهبد سیاستگزاری که همشهری بودیم مانع از برگشتن می شد.

نمی دانم عزیزان فکر نمی کنند که اگر شهید و ایثارگر نبود، آنان نیز در مسند قدرت نبودند که حال بی جهت دستور کتک زدن امثال من و تهمت و افتراها را از شیراز به تهران و از تهران به دره گز خراسان رضوی فکس می کنند.

شما را به خون همین حاج قاسم این گوشه کوچک درد دل را ابتدا برای امام خامنه‌ای تقدیم کنید، سپس چاپ بفرمائید متشکرم.

رضا قلی جاهد معروف به دهاتی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
مملکت ما انگار گوشش برای عوام کر شده.سلام این چندمین ایمیل هست که می‌فرستم.من و مادرم خانواده تحت تکفل جانباز روبیک سرکیسیان نژاد اولین جانباز ارمنی مسیحی اصفهان هستیم مادرم الان پنج ماه عمل کرده و بستریست من هم چهار سال هست بعلت پوکی استخوان و خطر قطعی نخاع در منزل برو. بیشترین هیچکدام نه به دکتر نه دارو نه رادیولوژی و نه فیزیوتراپی با دفترچه دسترسی نداشتیم همه آزاد چون در منزل صورت‌گرفته دیگر کفکی. به علت گرانی زیاد نه دیگ خورده پس بنیاد برای خانواده جانبازان خیلی کار ها میکند.برای آنها که خونشان رنگین تر است.ادرط ما در بنیاد شهید اصفهان موجود است مشکلات معیشتی مارا بزانو در آورده است ‌.لطف کنید رسیدگی نمایید.
سلام ، بزودی کشور بدست مسئولان انقلابی باز خواهد گشت و ضدیت و کارشکنی در امور ایثارگران پایان می یابد.
امیدواریم دلسوزان انقلاب تمهیدات لازم برای جلوگیری ازخرابکاری دشمنان انقلاب و ستون پنجم دشمن که همان نفوذیهای معروف میباشند بعمل آورند زیرا دشمنان هر وقت متوجه هوشیاری مردم و فقدان بهانه برای رای دادن به افراد معلوم الحال شدند انتخابات را از دست دادند از طریق توطئه و فتنه گری ضرباتی به مردم و نظام اسلامی وارد کردند.
اینک تمام مردم میدانند فتنه سبز از سال 88 عامل نابودی صنعت هسته ای و تحریمهای ظالمانه و همه جانبه و مشکلات معیشتی ملت گردیده و نقاب از چهره دشمنان انقلاب انداخته بنابراین با توجه به دشمنی آشکار غربیها یقین داریم مردم با تکیه بر اعتماد و دوستی با کشورهای همسایه و شیعیان منطقه هر گونه توطئه و فتنه گری را خنثی خواهند کرد و مجلس و دولت انقلابی را انتخاب خواهند کرد.
من متوجه مشکل اقای جاهد نشدم لطفا دقیق تر بنویسید تا مسئولین هم بتوانند بخوانند شاید عیب از من باشد نمیدانم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi