شناسه خبر : 72174
شنبه 05 بهمن 1398 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت دو جانباز ۷۰ درصد

جانبازان ۷۰درصد دفاع مقدس «اصغر قربان زاده» از تهران و «برات الله زیرک» از مشهد به خیل شهدا پیوستند.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد «برات الله زیرک» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت، شب جمعه چهارم بهمن ماه در بیمارستان مهرگان مشهد مقدس در سن  ۶۳ سالگی به فیض شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این جانباز سرافراز دفاع مقدس صبح امروز شنبه پنجم بهمن ماه با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و آحاد مردم شهیدپرور از مقابل حسینیه پیروان دین نبوی تا بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

جانباز ۷۰ درصد شهید برات الله زیرک، دهم فروردین 1335 در روستای علی آباد شهرستان کاشمر چشم به جهان گشود و در ۷ آذرماه ۶۱ به عنوان بسیجی به مناطق جنگی اعزام شد و پس از دو ماه حضورش در هفتم بهمن در عملیاتی والفجر مقدماتی در منطقه فکه شیمیایی و به مقام جانبازی نائل آمد.

شهید زیرک سومین شهید روستای علی آباد است که پیکرش در گلزار شهدا آرام می‌گیرد.

https://www.iribnews.ir/files/fa/news/1398/11/5/4438572_478.jpg

همچنین جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس «اصغر قربان زاده» از استان تهران پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگ به یاران شهیدش پیوست.

پیکر این جانباز سرافراز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در جوار همرزمانش آرام گرفت.

این گزارش حاکیست، مراسم روز سوم روز جمعه 4 بهمن ماه در مسجد توحید واقع در میدان پاستور، خیابان پاستور برگزار شد و همچنین مراسم ختم دیگری روز دوشنبه 7 بهمن ماه از ساعت 15 الی 17 در مسجد النبی(ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران برگزار می گردد.

گفتنی است، جانباز اصغر قربان زاده متولد 9 بهمن ماه 1342 است. او در سالهای 64 و 65 در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات والفجر 8 در مناطق فاو، ابوغریب و شلمچه مجروح و به افتخار جانبازی نایل آمد و از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

https://www.yashahid.com/media/2020/01/5-16.jpg

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi