شناسه خبر : 72178
شنبه 05 بهمن 1398 , 16:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمعیت جانبازان مطرح کرد:

ملت عراق در مسیر کسب جایگاه واقعی خود در منطقه

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمایی با شکوه ملت عراق علیه دخالت آمریکا در منطقه، این نمایش وحدت را آغاز راهی نوین پیش‌روی این ملت برای تحقق گفتمان عزت و مقاومت خواند...

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمایی با شکوه ملت عراق علیه دخالت آمریکا در منطقه، این نمایش وحدت را آغاز راهی نوین پیش‌روی این ملت برای تحقق گفتمان عزت و مقاومت دانست.


 به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، این جمعیت در تازه ترین نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی خود، به بررسی رخدادهای بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی در هفته‌ گذشته پرداخت و در این زمینه، راهپیمایی پر شکوه روز جمعه مردم عراق در بغداد را سیلی جدیدی بر چهره اشغالگران آمریکایی دانست.

 جمعیت جانبازان با اشاره به حضور میلیونی ملت عراق در راهپیمایی اخیر، با اشاره به اینکه چنین جمعیت پرعظمت پیش از این صرفا در مراسم اربعین و عاشورا در عراق دیده شده بود، تاکید کرد: وحدت، انسجام و شعار واحد «کلّا کّلا آمریکا» و «کلّا کلّا اسرائیل» جایی برای فتنه‌گری های جبهه عبری، غربی، عربی و حضور آمریکا در منطقه باقی نگذاشت؛ بی تردید این هنوز آغاز راه شکوهمندی است که مردم عراق برای تحقق گفتمان مقاومت و عزت در پیش گرفته اند.

 این جمعیت با اشاره به اینکه آمریکا و همپیمانان اروپایی و منطقه‌ای اش قادر به فهم مکتب عاشورا و مکتب شهادت نیستند، خاطرنشان کرد: به میدان کشیدن هرچه بیشتر خشونت، تهدید و تحریم، و به کارگیری فریب، ملت عراق را در راه مبارزه با نظام سلطه و بیرون راندن اشغالگران مصمم‌تر از پیش خواهد کرد و تحقق وعده الهی «نصر من الله و فتح قریب» را خواهیم دید.

 جمعیت جانبازان همچنین نخستین سال گام دوم انقلاب را با آرایشی متفاوت از گام نخست و با تهدید دشمن برای بیرون راندن از منطقه و تحقق امنیت با محوریت جبهه مقاومت دانست و تاکید کرد: قیامتی که با شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان در اقدام تروریستی فرودگاه بغداد رقم خورد و تشییع بی‌نظیری که ۲۵ میلیون جمعیت را زائر پیکر شهدا در اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان کرد و نیز میلیون‌ها زائر دیگری که در شهرها و روستاهای دیگر عزاداری کردند، نشان از عنایت ویژه الهی برای خلق «یوم الله» دارد که شگفت‌انگیزترین تجلیل را از مقام جهاد و شهادت رقم زد.

 به اعتقاد این جمعیت، هدف قرار گرفتن عین الاسد در اوج عربده کشی ترامپ و پنتاگون، افسانه شکست ناپذیری نظام سلطه را در هم شکست و خلق یوم اللهی دیگر به فاصله زمانی کمتر از یک هفته، بهت و حیرت شیطان بزرگ را به عزا مبدل کرد.

 جمعیت جانبازان با یادآوری اینکه موشک های بالستیک سپاه پاسداران که پیش از فرود بر پایگاه عین الاسد، پیکر رژیم صهیونیستی را شخم می‌زد و در انفجار هر موشک، چشم، دست و قلب صهیونیست ها را فرو می پاشید، تصریح کرد: رویای تسلط «از بحر تا نهر» و «خاورمیانه بزرگ» اکنون برای صهیونیست ها به کابوسی جهنمی تبدیل شده است.

 جمعیت جانبازان معتقد است بهره‌گیری از ظرفیت‌های این دو حادثه که راهی نو با عنوان «مکتب سلیمانی» را پیش روی همه مجاهدین و انقلابیون در منطقه و جهان قرار داد، وظیفه اندیشکده های راهبردی است تا به تبیین ابعاد نظری و عملی آن بپردازند.

 این جمعیت از شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش به عنوان حادثه ای که می تواند ملت ایران و عراق و ملت های منطقه را با شعار «انتقام سخت»، جبهه مقاومت و عظمت تمام جهان اسلام را به صحنه بیاورد، تاکید کرد: مکتب سلیمانی سرمایه‌ای بزرگ برای تغییر مدیریت جهان بر مبنای حق و عدالت خواهد بود.

 جمعیت جانبازان منزوی شدن طراحان شعار فرودستانه سازش با آمریکا و حرکت در چارچوب تحریم‌ها و تهدید‌های قلدرمآبانه آنها را گفتمان ذلت خواند و افزود: پرچم بلند «و اعدوا لهم مااستعطم من قوه» تکلیف همه ما را در پیشبرد گام دوم انقلاب با افقی روشن مشخص کرده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi