شناسه خبر : 72181
یکشنبه 06 بهمن 1398 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ به مطالبات خانواده‌های شهدا، دستور کار استانداری

«انوشیروان محسنی بندپی» گفت: پاسخ به مطالبات خانواده‌های عزیز شهدا به‌طور مستمر و مرتب در دستور کار مجموعه استانداری تهران و فرمانداران است و شورای فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی و به‌صورت مستمر تشکیل و اهداف این شورا معطوف به ترویج فرهنگ ایثار در بین نسل جوان باشد.

https://defapress.ir/files/fa/news/1398/11/5/910096_338.jpg

«انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران، عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با تاکید بر اینکه جوانان باید محور برنامه‌های شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران باشند، اظهار داشت: اگرچه دفاع مقدس به پایان رسیده است؛ اما هنوز دشمنان ملت ایران دست از توطئه و دسیسه علیه ملت ایران دست بر نداشته‌اند و امروز هم دشمنان جنگ اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند.

وی افزود: مردم همچنان پای آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و مراسم تشییع میلیونی سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت، گویای همین مطلب است.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های معظم شهدا، گفت: پاسخ به مطالبات خانواده‌های عزیز شهدا به‌طور مستمر و مرتب در دستور کار مجموعه استانداری تهران و فرمانداران است و شورای فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی و به‌صورت مستمر تشکیل و اهداف این شورا معطوف به ترویج فرهنگ ایثار در بین نسل جوان باشد.

وی همچنین نامگذاری روز «شهید» را زمینه‌ساز زنده نگهداشتن دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و موجب تقویت گفتمان و ادبیات پایداری و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران شورای فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی و ابتکار عمل، زمینه‌ساز حضور جوانان در این گفتمان شوند.

استاندار تهران گفت: محور برنامه‌های روز «شهید» امسال، مشخصاً جوانان و با موضوع «شهدای مقاومت» خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گیرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
به نام خدا
جناب آقای بند پی
استاندار محترم استان تهران

با سلام و احترام
همانطور که استحضار دارید، بر اساس جزء 2 از بند ث ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه کشور، استفاده از مراکز فرهنگی عمومی و ناوگان حمل و نقل شهری و مترو، برای همه رزمندگان با بیش از 6 ماه حضور در جبهه، همه جانبازان زیر بیست پنج درصد و همسران و فرزندان آنها رایگان است .
لیکن مدیران و مسئولان سامانه‌های حمل و نقل از این موضوع اظهار بی اطلاعی نموده و اجرای مفاد قانون را منوط به ابلاغ حضرتعالی می دانند.
خواهشمند است موضوع اجرای قانون را به مبادی زیربط از جمله شهرداری ها و مدیریت محترم اتوبوسرانی و مترو و فرهنگسراها امر به ابلاغ فرمایند تا همه رزمندگان و جانبازان زیر25% وخانواده هایشان با ارائه کارت ایثار و یا کارت جانبازی، یتوانند از خدمات مراکز مذکور و کارت بلیط رایگان استفاده نمایند.
پیشاپیش از مساعدت جنابعالی قدر دانی می شود .
جمعی از رزمندگان و جانبازان زیر25%
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi