شناسه خبر : 72255
جمعه 11 بهمن 1398 , 14:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه ی شورای هماهنگی حزب الله به مناسبت حوادث روزهای اخیر

شورای هماهنگی حزب الله کشور به مناسبت حوادث تلخ و شیرین چند هفته ی اخیر و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بیانیه ای صادر کرد.

فاش نیوز- شورای هماهنگی حزب الله کشور به مناسبت حوادث تلخ و شیرین چند هفته ی اخیر و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

شورای هماهنگی حزب الله کشور ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) را خدمت حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش، امام خامنه ای (مدضله العالی) و مردم مسلمان ایران تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی عزاداری های، توجه به نکات زیر را متذکر می شود:

1 – در چند هفته ی اخیر حوادث تلخ و شیرین بسیاری بر ملت ما و جبهه ی مقاومت گذشت. اتفاق های بزرگ و درس آموز که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و مقاومت شدند. مجاهدان  بزرگ اسلام، شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و شهید ابومهدی المهندس، بدست شقی ترین و پست ترین انسان ها به شهادت رسیدند. این شهادت ها، عاشورایی، در بین ملت های مسلمان و آزاده بپا کرد، گویی جبهه ی حق و باطل، مصمم تر از قبل دوباره در برابر هم صف آرایی کرده است. دست خدا را در تشییع میلیونی و سیلی محکم سپاه در نابودی پایگاه آمریکایی و عجز دشمن در مقابله با این حمله را مشاهده کردیم. براستی این روزها، ایام الله بود.

2 – اقدام دولت مستکبر آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نقطه ی پایان جریان غربگرایی بود که سال ها با بزک کردن چهره ی پلید دشمن، ادعا می کرد می توان با دیپلماسی پیش رفت و دنیا، دنیای مذاکره و گفت و گو هست. ملت ایران با تشییع ده میلیونی خود از شهدا نشان داد که مطلوب آنها ، مجاهدت و مقاومت است. امت حزب الله به دستگاه دیپلماسی هشدار می دهد که به جز محاکمه و مجازات، حق ندارد در مورد قاتلین شهید سلیمانی، اظهارنظر نماید.

3 – تجربه این چهل سال نشان داده است که دشمنی با انقلاب اسلامی، دشمنی ذاتی است. دشمنی جبهه ی حق و باطل است.  تنها و تنها گزینه ما در برابر این دشمنی توجه به رهنمودهای قرآنی و قوی و قوی تر شدن است. باید مکتب قاسم سلیمانی علاوه بر عرصه نظامی، در عرصه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیز تقویت بشود. برای رسیدن به این هدف لازم و ضروری است که نگاه به داخل تقویت شده و زمینه ی روی کار آمدن جوانان انقلابی و مومن در عرصه مدیریت کلان کشور فراهم بشود.

4 - راه بازگشت به عزت و اقتدار برای امت اسلامی، آگاهی و بصیرت  و ایستادگی در برابر استکبار و نقشه های خباثت آمیز آنها است. طرح موسوم به معامله قرن که با خیانت برخی از سران عرب این روزها در حال پرده برداری است، سعی دارد به رژیم نامشروع و جعلی  صهیونیستی هویت ببخشد. حرکت به سمت مذاکره با رژیم فریبکار و دروغگو و غاصب، در شرایطی که این رژیم نفس های آخر خود را می کشد، خطای نابخشودنی بزرگی است که  تنها ، پیروزی ملّت فلسطین را به عقب می‌اندازد.

5 –  شهادت حاج قاسم سلیمانی و حضور ده ها میلیونی در مراسم تشییع شهدا در کشورهای منطقه و ابراز همدردی و انزجار از دشمن، معادلات مادی مستکبرین را برهم زد و صحنه ی سیاسی منطقه و جهان را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد. این روزها گفتمان و راهبرد ((اخراج آمریکا)) از منطقه به صورت جدی توسط مبارزین عراقی، لبنانی، سوری و یمنی به صورت جدی دنبال می شود و به خواست عمومی مردم منطقه تبدیل شده است. اخراج آمریکا از منطقه و فروپاشی ابهت دروغین آن جز وعده هایی هست که به زودی محقق خواهد شد. ان شا الله.




 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
ملت ما بصیرت داره اما روزنامه نویس ها.... قرارداد مربی استقلال برای ۶ ماه یک میلیارد و دویست میلیون تومان است.حقوق خانواده شهید سپهبهد سلیمانی چقدر است.پیدا کنید نامردهای مملکت را
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi