شناسه خبر : 72257
جمعه 11 بهمن 1398 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمریکا از شهادت سردار سه سیلی خورد

نمایندگان مجلس به مشکلات پردیس مشرف شوند

خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس گفت: به برکت خون سردار  شهیدسلیمانی آمریکا سه سیلی محکم خورد. 

 حجت الاسلام حسینی گفت: آمریکا سه سیلی محکم به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی با دستور ولی امر مسلمین امام خامنه ای دریافت کرد اول تشییع جنازه و تجلیل ده ‏ها میلیونی از سردار دل ها و ابومهدی المهندس، دوم حمله  شجاعانه موشکی ایران به عین الاسد و اصابت دقیق ۱۳ موشک و تلفات صدها نفری از مقتولین و مجروحین حادثه، حیثیت و آبروی سیاسی، نظامی، فناوری آمریکا را در منطقه و جهان برد و سوم راهپیمایی میلیونی مردم عراق برای اخراج آمریکا که به درستی ثوره العشرین دوم، نام گرفت.

وی با اشاره به اینکه لبنان یکی از کوچکترین کشورهای جهان است و بخاطر موقعیت ویژه جغرافیایی‏اش، همواره در معادلات منطقه غرب آسیا تاثیرگذار بوده است گفت: سلسله توطئه ‏های سخت و نیمه سخت و نرم آمریکا و اتباع او در این کشور در سی و چند سال اخیر با شکست مواجه شد، از جمله این شکست ها، ناکام ماندن جبهه استکبار در بی‏ دولت سازی و ادامه آن تا ماه ها بعد، که خوشبختانه با هوشیاری مردم و درایت جبهه مقاومت به رهبری سید حسن نصرالله، بود.

خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس افزود: هنر جبهه  مقاومت و سید مقاومت این بود که توانست با ابتکار عمل خلاقانه، هم به جامعه شیعی و هم جامعه لبنان، از رهگذر مقابله با حوادث اخیر انسجام بیشتری داده و مثلث طلایی؛ مردم، مقاومت و ارتش را حفظ نماید و دولت غیروابسته به جریان مخالف مقاومت را در کمترین زمان ممکن معرفی نماید.
وی گفت: این پیروزی بزرگ که به نوعی از ثمرات خون چهره بین المللی مقاومت(شهید حاج قاسم سلیمانی) بود، شوک بزرگ دیگری بر پیکره رو به زوال آمریکا و صهیونیسم غاصب پدید آورد که ان ‏شاء‏الله و علیرغم همه کارشکنی‏های داخلی و خارجی ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس گفت: نماینده ای که میاید باید به مشکلات شهرستان پردیس ازجمله  نبود یک تخت بیمارستانی با وجود جمعیت 300 هزار نفری، نبود آرامستان و مترو  آگاه باشد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: شهرستان 300 هزار نفری یک مصلا ندارد و بیش از دو دهه است که مردم در انتظار ساخت مصلا هستند البته مدیر عامل محترم شرکت عمران قول داده اند که به زودی بحث ساخت مصلا را آغاز بکنند اما باید نماینده های مجلس در این باره کمک  کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس افزود: استقرار برخی ادارات که تا به حال مستقر نشده اند و این برای شهرستان نقص است و همچنین کمک و ارتقاء لکه های صنعتی برای تولید و اشتغال بیشتر نیروی انسانی و همچنین برای زیر ساخت های فرهنگی شهرستان نگاه و توجه بیشتر و عملیاتی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi