شناسه خبر : 72261
یکشنبه 13 بهمن 1398 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی‌توجهی به تسهیلات مسکن جانبازان و آزادگان متوفی

 اینجانب زرمنده 12ماه جبهه و جانباز 10% شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و دارای مدرک کارشناسی(نوع دوم تخصصی) می باشم با توجه به اینک به موعد بازنشستگی با 30 سابقه نزدیک هستم و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران موضوع ماده 87 بند (چ) و (ر) سنوات خدمت این قشر معزز را با توجه به شرایط مندرج در آن تا 35 سال مجاز دانسته است؛ لذا سنگ اندازی برخی از عوامل که قوانین را تفسیر به رای می کنند عذاب آور است،در پاسخ به سوال بنده جهت ادامه خدمت تا 35 می گویند لیسانس نوع دوم تخصصی شامل بند(ر) قانون مذکور نمی باشد. بنابر این با توجه به درخواست اعاده خدمت جانبازان موضوع بند(چ) و آیین نامه اجرایی آن ضروریست از سوی هیت دولت به دانشگاهها ابلاغ شود!
حال بنده بلا تکلیف مانده ام که اگرنمی توانم از این قانون استفاده کنم لااقل از سنوات ارفاقی جهت دریافت حقوق آخرین حکم کارگزینی استفاده کنم.


1. آیا مدرک تحصیلی اینجانب که در حکم کارگزینیم کارشناسی اعمال شده جزء بند (ر) محسوب نمی شود و با ماده 103 قانون خدمات کشوری مغایر است با توجه به اینک از یک مقطع تحصیلی هم استفاده کرده ام.
               
2. آیا صراحت بند(چ) نیاز به آیین نامه اجرایی یا استعلام از سوی مقامات منابع انسانی وزارت متبوع دارد،لطفا اینجانب را ارشاد نمائید .


با عنایت به  رأی شماره ۷۷۵ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال بندهای ۲، ۳، ۴ و تبصره بخشنامه شماره ۳۱۷۹۲/۲۰۰ـ ۲۱/۶/۱۳۸۹ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور که در بالا به آن اشاره شد ،‌ این موضوع با ابهاماتی مواجه است که باید شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی حسب قانون درباره آن تصمیم بگیرد و با تایید رئیس جمهور ضمانت اجرایی پیدا کند.

 

 درمورد وام مسکن سوالی داشتم، پدرم جانباز 35درصد است البته قبلا بیشتر بود و به مرور زمان که برای درصد مراجعه  کمترشد تابه 35رسیدواین درحالی بودکه اصلا ازتهسیلات وام مسکن استفاده نکردن وبنیاد برای دادن وام همیشه سنگ اندازی کردن چون پدرم خونه داشتن  تااینکه ایشون به رحمت خدارفتن وهنوزم که هنوزه بنیاد هیچ  مساعدتی برای دادن وام مسکن نکرده است خواهشمندم راهنمایی کنید وذکر اینکه پدراینجانب جانباز انقلاب بوده اند

برابر تبصره 2 ماده 3 قانون جامع به شرح زیر با شما رفتار خواهد شد.پاسخ های بنیاد به شرحی که بیان کرده اید خلاف بوده و قابل پیگیری است.
 تبصره ۲ـ جانبازان و آزادگان متوفای مشمول این فصل که قبل از فوت از خدمات مربوط به مسکن برخوردار نشده‌اند، خدمات مرتبط به مسکن به همسران آنان که مسؤولیت حضانت فرزندان جانباز و آزاده را عهده‌دار می‌باشند و یا به قیم قانونی به نام فرزندان آنان اعطاء می‌گردد. ضمناً جانبازان و آزادگان متأهل متوفی که دارای فرزند نباشند واگذاری خدمات مسکن موردنظر به همسر آنان ارائه می‌گردد.

اینستاگرام
سلام.میخواستم.عرض.کنم.کمیته.امداد.وبهزیستی.برای.مددجوهاش. خانه.ساخته.ودر.بعضی.شهرستانها.تحویل.هم.داده.اونوقت.جانباز .که.جون.وسلامتیش.را.برای.اسلام.واین.اب.وخاک.داده.باید.دربدر .کوچه.وخیابان.باشه. وبعضی.ها.از.بغل.همین.انقلاب .به.آلاف.وعلف.فراوان.که.حتی .قادر.بشما رش.دارای.خود.نیستند .رسیدن.حالا.از.چه.راهی.الله.اعلم.واین.است.عدالت.اسلامی .که.هر.روزه.وبهر.شکلی.از.دهان.مبارک.مسئولی.شنیده.میشود .که.آی.آی.بداد.محرومین.وپابرهنهگان.برسید.ولی. گوش.مسعولین.از.این.حرفها.پر.است .وداد.مظلوم.هم.بجایی.نمیرسد .فقط. شعارهای.تو.خالی.زیاد.دادن.واین.است.عدالت.حکومت.اسلامی.که.هزاران هزار.خون.شهدای.عزیز.وطنم.بپایش.ریخته.شده.برای.حفظ.اسلام.وبرقراری.عدالت.اجتماعی.برای.همه.اقشار.جامعه.نه.فقط.برای.قشر .سرمایه.دار.فراری.که.بازگشتپ.با.چراغ.سبز.مسعولان.وهمچنین.رشد.ثروت.بینهایت.بعضی.از.مسعولین.نظام..حالا.این.مسعولین.میتواند. یک.شهردار.یک.منطقه.باشد.یا.یک.استاندار.ویا.یک.وزیر.ویا.نماینده.ووووهمه.وهمه.فقط.جیب.خود.را.پر.کرده.و میکنند.که.این.شد.مثل.زمان.شاه.معدوم.واین.است.قصه.سرنوشت.ما.بیچارگان.جامعه.اسلامی.حال.شما.قضاوت.کنید. حرف.بسیار .است.ان شاالله.در.نوبت های.بعدی....یا.علی.مدد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi