شناسه خبر : 72275
یکشنبه 13 بهمن 1398 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام برنامه‌های موزه دفاع مقدس دربهمن‌

معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تنوع برنامه‌های فرهنگی و هنری در بهمن ماه امسال خبر داد. این موزه ویژه برنامه‌هایی جهت استفاده اقشار مختلف جامعه در طول بهمن‌ماه و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

برنامه‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بهمن‌ماه اعلام شد

معدنی‌پور معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن تشریح این برنامه‌ها بیان داشت: برخی از برنامه‌ها با مشارکت و همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها در موزه اجرا خواهند شد.

وی افزود: فاز اول موزه مقاومت و نمایشگاهی در همین خصوص که از ویژه برنامه‌های این ماه است در ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد و عموم هموطنان می‌توانند از این موزه و نمایشگاه بازدید به عمل آورند. همچنین رونمایی از نمایشگاه عکس "انقلاب اسلامی از نگاه عکاس فرانسوی " با حضور عکاس فرانسوی میشل ستبون، افتتاح مراکز فرهنگی موزهای دفاع مقدس در 9 استان کشور از دیگر برنامه‌های این ماه است.
معدنی‌پور در ادامه گفت: یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی ویژه هنرمندان، یادواره شهدای ادیان توحیدی، نمایشگاه سیاه قلم از شهدای نیروی هوایی، نمایشگاه اسناد، جشنواره سرباز، یادواره شهدای ورزشکار، کرسی‌های روایتگری با موضوع عملیات والفجر8 و نقش هیئت‌ها و مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، رونمایی و نقد و بررسی کتاب، شب شعر، ویژه برنامه‌های رادیو سرو موزه و... نیز در این ماه پذیرای علاقه‌مندان به این حوزه‌ها خواهد بود. علاوه بر این برنامه‌ها، همایش‌های خانواده محور، جلسات هم‌ا‌ندیشی و مسابقات فرهنگی و هنری نیز در این ماه برگزار می‌شوند. در این برنامه‌ها سعی شده همه گروه‌های سنی از کودک و نوجوان تا بزرگسالان و سلایق مختلف تحت پوشش قرار گیرند، بنابراین طیف وسیعی از افراد جامعه می‌توانند از این برنامه‌ها بهره ببرند.
معدنی‌پور گفت: "سمفونی سرو"، که در آن قطعات ماندگار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تحت عنوان " ترنم حماسه" به اجرا در خواهند آمد  از برنامه‌های پر طرفدار این ماه است، همچنین تولید و انتشار ویژه‌نامه نشریه سرو و نیز از دیگر برنامه‌های پرمخاطب موزه خواهند بود.
معدنی پور ضمن تأکید بر تنوع برنامه‌های فرهنگی و هنری در این ایام بیان داشت: علاوه بر برنامه‌های عنوان شده، امسال بهمن‌ماه در سالن خلیج فارس میزبان اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر خواهیم بود.

در پایان معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن دعوت از مردم جهت بهره بردن از این برنامه‌ها اعلام کرد: جزئیات این برنامه‌ها در صفحه رسمی اینترنتی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi