شناسه خبر : 72299
دوشنبه 14 بهمن 1398 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در گام دوم انقلاب، ایران تصمیم‌گیر تحولات جهان است

دکتر سجاد قنبری در یادداشتی می‌نویسد: در گام دوم انقلاب، ایران تعیین کننده و تصمیم‌گیر تحولات منطقه و جهان است نه تاثیر پذیر. در گام دوم انقلاب، ایران تمام کننده ماجراست.

فاش نیوز - هنگامی که نامه تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف در سال 67 رسانه‌ای شد، کمتر کسی بود که این پیام را به عنوان یک گزاره خبری تعبیر کند، امام(ره) در این نامه به صدای شکسته شدن استخوان‌های مارکسیست اشاره کرده بود؛ ولی اکثر تحلیلگران در آن روز این پیام را نوعی دعوت به صلح و دوستی قلمداد می‌کردند و در واقع پس از آنکه شوروی سابق بعد مدت کوتاهی از هم فرو پاشید، محتوای گزاره خبری امام رحمه الله معلوم شد و این نامه به عنوان پیشگویی فروپاشی کمونیست در تاریخ به ثبت رسید.

در گام دوم انقلاب، ایران تصمیم‌گیر تحولات جهان است

30 سال بعد از این ماجرا، امام امت اسلامی، امام خامنه‌ای حفظه الله بیانیه‌ای به نام گام دوم انقلاب صادر کردند که شامل مضامین و محتوای عمیق و تحلیلی دقیق از اوضاع کشور و انقلاب تاکنون بوده، ترسیم‌گر دورنمای سال‌های پیش روی انقلاب و وظایف جوانان در این مسیر بود. در باب بیانیه گام دوم انقلاب، تحلیل‌ها و تفسیرهای فراوانی تاکنون شنیده‌ و خوانده‌ایم که هر یک به نوع خود با ارزش و قابل تأمل بوده است؛ ولی با گذشت زمان و تحلیل حوادث اخیر گمانه‌زنی‌ها بر آشکار شدن نکته مغفول بیانیه گام دوم در حال شدت گرفتن است و آن نکته مغفول همان گزاره خبری پنهان در بیانیه گام دوم انقلاب است.

گزاره‌ای که از تغییرات اساسی نظام حاکمیتی و هژمونی منطقه و جهان خبر می‌دهد. بر اساس این گزاره انقلاب در گام دوم پا را از منطقه فراتر گذاشته و انفجار نور انقلاب، سرتاسر جهان را فراگرفته است. ما در حال گذاشتن گام دوم نیستیم! انقلاب و ملت ایران گام دوم را برداشته است و شاهد این ماجرا تحولات شگرف اخیر و شگرف‌تر آینده است.

صدور انقلاب به قلب اروپا، در جایی که رؤسای جنبش جلیقه زردها به طور علنی انقلاب اسلامی ایران را الهام بخش حرکت خود می‌دانند یعنی گام دوم انقلاب. قیام مردم آزادیخواه منطقه از لبنان و سوریه و عراق گرفته تا آفریقا و هند و کشمیر علیه ترور سردار ایرانی یعنی گام دوم انقلاب. رعب و وحشت آمریکا و اسرائیل و ایادی منطقه‌ای از انتقام سخت هواداران سردار ایرانی یعنی گام دوم انقلاب.

در گام دوم انقلاب، ایران تعیین‌کننده و تصمیم‌گیر تحولات منطقه و جهان است نه تأثیرپذیر. در گام دوم انقلاب، ایران تمام‌کننده ماجراست. پایان کار در اختیار ایران است؛ هر چند شروع کننده ایران نباشد. بیانیه گام دوم انقلاب را از آن جهت که پیشگوی تحولات آینده به نفع ایران بوده، می‌توان با پیام تاریخی امام(ره) به شوروی قابل مقایسه دانست، پیام تاریخی امام(ره) از‌‌ فروپاشی کمونیست خبر می‌داد و بیانیه گام دوم نویدبخش فروپاشی نظام سلطه‌گری آمریکا در منطقه و جهان بود؛ ‌البته هنوز تا تحقق کامل گام دوم انقلاب باید منتظر خبرهای بهتر باشیم، خبر نابودی اسرائیل و ... .
خبر آمد خبری در راه است
سرخوش آن دل که از آن اگاه است ...

 

دکتر سجاد قنبری (جانباز نخاعی)

منبع: تسنیم
اینستاگرام
کارت ملی صادر کردن کاغذ بازی نباشه .اما از کارت ملی هم کپی میگیرن،افغانیا کنکور که میدن روز بعد جوابش رو میگیرن،انتخاباتشون کامپیوتریه،گوشی موبایلشون ماهوارهای شده،شناسنامو کارت ملی و گواهینامه هوشمند دارن ،ما هنوز در سهمیه بندی و کوپن موندیم.گام های انقلابی رو داداش عقب عقب رفتین . کتاب سوزی راه انداختین ،شما در حمل و نقل تهران موندی برای دنیا تعیین تکلیف میکنی. خواب بودی یا خواب دیدی.
سلام فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور گسترده مردم و جوانان در رسانه های مجازی دارای یک مشکل اساسی میباشد که قیمت بسته های اینترنت بسیار بالا رفته و برای یک گیگ اینترنت بیش از 10 هزار تومن نیاز است در حالیکه نحوه مصرف نیز مشخص نیست و بسته ها قبل از استفاده کامل تمام میشوند.
به این ترتیب فقط پولدارها میتوانند در فضای مجازی فعالیت کنند و فضای مجازی را بر خلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب به دست بگیرند و طبق معمول بر علیه نظام اسلامی و به نفع دشمنان کاملا یکطرفه فعالیت کنند.
مرحبا .
عالی بود.
جناب دکتر قنبری
لطفا" بفرمائید که تلقی شما از معنای واژه گزاره چیست؟
فقط مشتی شعار پوشالی متکی بر پیشگویی که فعل حرام است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi