شناسه خبر : 72303
دوشنبه 14 بهمن 1398 , 14:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختصاص هزینه افتتاحیه جشنواره به سیل زدگان سیستان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: امسال مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در این استان برگزار نمی‌شود و تمامی هزینه‌های مصوب این مراسم برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، عبید رستمی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: اکران همزمان فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر امسال نیز در کردستان و از 15 تا21 بهمن در پردیس سینمایی بهمن سنندج انجام خواهد شد.

وی افزود: در طول این هفت روز 18 فیلم اکران می‌شود و برای نخستین بار امسال مراسم افتتاحیه نخواهیم داشت و هزینه‌های آن طی هماهنگی انجام شده توسط معاونت هنری و انجمن سینمای جوانان استان کردستان با معاونت هنری و انجمن سینمای جوانان سیستان و بلوچستان به سیل زدگان سیستانی اختصاص خواهد یافت.

رستمی همچنین از برگزاری مسابقه ویژه‌ای با عنوان «نامه بچه های کردستان به بچه های سیستان و بلوچستان» و تقدیر ویژه از 10 اثر برگزیده خبر داد و گفت: این مسابقه در ایام اکران 5 فیلم بخش کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi