شناسه خبر : 72305
دوشنبه 14 بهمن 1398 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موزه انقلاب و دفاع مقدس رایگان شد

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان بهمن‌ماه رایگان خواهد بود.

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بازدید از تالار‌ها و سراسرنمای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین دیگر فضاهای موزه تا پایان بهمن‌ماه رایگان خواهد بود.

 بازدیدکنندگان می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و روز پنجشنبه از ساعت 9  الی 21 و روز جمعه از ساعت 10 الی 21 برای آشنایی با حماسه و مقاومت‌های رزمندگان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور پیدا کنند.

همزمان با یوم الله 22 بهمن نیز بازدید از مجموعه تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ساعت 14 الی 21 امکان پذیر است. در این ایام پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس ضمن تشریح حماسه‌های فرزندان رشید اسلام و ایران در دوران دفاع مقدس به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi