شناسه خبر : 72310
یکشنبه 13 بهمن 1398 , 17:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰ درصد کرمانی

«منصور امیری گوکی» جانباز ۷۰ درصد استان کرمان به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز 70 درصد شهید«منصور امیری گوکی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید منصور امیری از یادگاران دوران دفاع مقدس با حضور گسترده و پرشور مردم کرمان برگزار و این شهید بزرگوار بر دستان مردم نمازگزار از مصلی بزرگ امام علی(ع) کرمان تا میدان بسیج تشییع شد.

وداع باشکوه مردم کرمان با پیکر مطهر شهید "امیری" + فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فدائی استاندار کرمان، حجت‌الاسلام والمسلیمن راشدیزدی، امیر سرتیپ مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مسلمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان، گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان و هیئت‌های مذهبی و جوانان هیئتی کرمان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر پیکر پاک این شهید بزرگوار نماز خواند و پیکر شهید امیری در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

گفتنی است، شهید حاج منصور امیری اهل شهر گلباف از توابع کرمان است. وی متولد سال 42 می باشد که در سال 63 در عملیات آزادسازی سوسنگرد به درجه جانبازی نائل آمد و پس از 35 سال به شهادت رسید/

 

http://kerman.navideshahed.com/files/fa/news_albums/472865/17398/resized/resized_476945_539.jpg

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi