شناسه خبر : 72317
سه شنبه 15 بهمن 1398 , 15:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ویژه برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت دهه فجر اعلام شد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد...

فاش نیوز -  حجت‌الاسلام کاویانی‌، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، حجت‌الاسلام کاویانی‌ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار گردید به تشریح ویژه رنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: اگر قبول کنیم سرمایه عظیم و گرانقدر یک جامعه، وجود ارزش‌ها، آرمان‌های مشترک، اعتماد عمومی و مشارکت جامعه است می‌توانیم ادعا کنیم انقلاب اسلامی و پیروزی آن درخشان‌ ترین نقطه تاریخ این مرز و بوم در تولید عمیق‌ تر این نوع سرمایه اجتماعی بوده است که در نتیجه آن ده‌ ها هزار شهید و جانباز تقدیم آرمان‌ های انقلاب اسلامی شده است که پس از گذشت قریب چهل سال هنوز برای نسل جوان جذابیت دارد.

http://isaar.ir/images/docs/000327/n00327174-b.jpg

رییس کارگروه ایثار و شهادت دهه فجر انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی  و تقارن آن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت در تمامی برنامه ها به بزرگداشت این شهید بزرگوار توجه خاصی شده است.

به گفته معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آیین مهمانی لاله‌ها در ایام الله دهه فجر در 19000 گلزار شهدا در سطح کشور در 19روز  بهمن ماه با حضور خانواده های معزز شهدا و عموم مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

کاویانی اضافه کرد: گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با مشارکت ایثارگران و تشکل‌های ایثارگری، گلزار شهدای شهرستان پاوه به عنوان نماد شهدای اهل تسنن، گلزار شهدای یکی از روستای خرم آباد با 75شهید به عنوان نماد گلزار شهدای روستاها و گلزار شهدای آشوری به عنوان نماد شهدای ادیان توحیدی درنظر گرفته شده اند.

http://www.iribnews.ir/files/fa/news/1398/11/14/4473292_428.jpg

حجت اسلام کاویایی راد در ادامه یادآور شد: گلباران مزار مطهر شهدا همراه با تعویض 110 هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران در مزار شهدای سراسر کشور، غبارروبی مزار شهدای گمنام، برگزاری 1200 مراسم و یادواره در استان ها و شهرستانها با محوریت ایثارگران دوران انقلاب برگزارخواهدشد که اعزام 3100 تن از فجر آفرینان و زندانیان سیاسی مسلمان پیش از انقلاب به مجامع و اماکن عمومی، تجدید میثاق مدیران و کارکنان و 146 تشکل شاهد و ایثارگر  در حرم مطهر، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی در سطوح مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی و اجرای مسابقات انشانویسی با عنوان "نامه‌ ای به یک شهید" در سطح دانش آموزان از جمله برنامه‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران دردهه فجر انقلاب اسلامی است.

کاویانی گفت: همچنین مرحله در مرحله دوم مسابقه "نامه‌ ای به یک شهید" که مرحله اول آن سال گذشته انجام شد، وزارت آموزش و پرورش نامه‌ های دانش آموزان را جمع‌آوری و به دبیرخانه بنیاد ارسال خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تجلیل از قهرمانان ورزشی جانباز و ایثارگر و رونمایی از پروژه مقبره شهید مدافع حرم در استان فارس و افتتاحیه حسینیه شهدا در استان ایلام، رونمایی از 30 عنوان کتاب با موضوع دهه فجر در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

http://hayat.ir/upload/modules/iContent2/Files/117806.jpg

حجت الاسلام کاویانی راد در این نشست از برپایی نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر در راهپیمایی 22 بهمن نیز خبر داد و گفت: 300 نمایشگاه به صورت استانی و شهرستانی با موضوع شهادت و انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر برگزار می‌ شود و ادارات و سازمان‌های تابعه با نصب بنرهایی از وصایای شهدای انقلاب آذین بندی و کارگاه‌های آموزشی نیز با حضور هنرمندان جانباز و ایثارگر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد درپایان درخصوص  برنامه "نخل ماندگار" نیز تاکید کرد: نخل ماندگار نماد شهدای سوم خرداد است که تصاویر حدود 200 شهید فاتح خرمشهر از خرمشهر تا شلمچه نصب خواهد شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
من جانباز قطع نخاع هستم حقوقم ۷ میلیون تومان هست که حدود ۵ میلیونش حق نگهداری است.امروز عصر قرارداد یک فصل علیرضا بیرانوند رو دیدم عین ما حقوق میگیره به تومان البته یه خورده رقمش بیشتره برای یک سال ۴.۵ میلیارد تومن حقوق گرفته.باشگاه پرسپولیس دولتی است و حقوق بازیکنان را دولت میپردازد.لطفا از ارزش و ارزشمند بودن،اخلاق،ایثار صحبت نکنید.
جذابیت یعنی عدم رسیدگی به زخم بستر
کدام مدیریت را در بنیاد میستایید
مردم چوان دادند توقع دارند
بایک مسابقه تعویض چند پرچم حق شهدا ادا میشود
در هربنیادی سی چهل آدم مسییییول گشته اند آیا نظارتی بر کار آنهاست
واحد درمان برا چیست
کمی بهوش باشید مدیریت کنید انهایی را که در حال عروجند در انزوایند در سختی اند خلق عیال الله ومخلوقند که در دفاع نا توان شدن وچشم انتظار دارند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi