شناسه خبر : 72318
چهارشنبه 14 اسفند 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر جانبازیم تایید میشد، پسر من معاف بود!

سعید - من حدود 29 ماه در جبهه حق علیه باطل بودم و از سال 65 در تمام عملیات از کربلای 5 گرفته تا آخر قطعنامه در شهر اهواز - خط خرمشهر - خط مقدم شلمچه و خط آبادان بودم و در سال 66 موج انفجار گرفتم و مدرک در آن زمان را دارم.

 حال من بعد از 31 سال نه دنبال آن بودم نه فکرش را می کردم. در سال 95 به من از طرف بنیاد شهید زنگ زدن و گفتن بیا تشکیل پرونده بده. حال بعد از 3 سال در سال 98/10/20 به من زحمت کشیده 5% جانبازی دادن و تا حال اقدامی نکردم.

 الان پسرم سرباز هست و 3 ماه خدمت است ونه معافیت براش گرفتم و نه چیزی بهش دادن. با اینکه 24 ماه و 9 روز من جز جبهه حساب شده و 5 ماه من که در قطعنامه در خرمشهر خدمت می کردم جز جبهه نیامده و تازه 5% جانبازی به ما دادن، تکلیف پسرم من چی میشه؟

چون که مدت 21 روز از قانون که گفته شده 30 ماهست تکلیف من چیست؟ اگر برج 6 به من جواب جانبازی داده بودن 28 ماه بود و پسرم معاف.

لطفا" جواب بدهید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام در همین حد خداوند را شاکر باشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi