شناسه خبر : 72325
پنجشنبه 17 بهمن 1398 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از سوی بیمه دی اعلام شد:

کلیه مطالبات بیمه تکمیلی ایثارگران پرداخت شد

بیمه دی از پرداخت بدهی خود به مراکز درماتی و بیمه گر پس از دربافت مطالبات از بنیاد شهید خبر داد...

فاش نیوز - بیمه دی از پرداخت بدهی خود به مراکز درماتی و بیمه گر پس از دربافت مطالبات از بنیاد شهید خبر داد.

به گزارش فاش نیوز، بر اساس گزارش دریافتی، بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۰ درصد طلب های بیمه دی را  نقدا پرداخت کرده است.

این گزارش حاکی است بر همین اساس تمامی پرونده هایی که جانبازان و خانواده معظم شهدا تاکنون به صورت مستقیم به بیمه دی تحویل داده اند بتدریج پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در هفته جاری طی چند نوبت هزینه ها پرداخت شده است و آخرین چک پرداخت مطالبات ایثارگران برای تایید و پرداخت ارسال شده است.

همچنین تعدادی از مراجع درمانی نیز تسویه شده است و با توجه به اینکه ۸۰ درصد مبلغ بدهی را دولت به صورت اوراق خزانه با بیمه دی تسویه کرده است، بعد از نقد شدن، بقیه مطالبات مراجع درمانی  پرداخت خواهد شد.

این گزارش می افزاید: با توجه به تأمین بودجه قرارداد بیمه تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران، مطالبات مستقیم این قشر معظم از بیمه دی در هفته جاری تسویه شد. همچنین در آذرماه سال جاری طی جلسه ای که با پیگیری و حضور مجدانه و دلسوزانه اعضای شبکه ملی ایثارگران، مدیران ارشد بنیاد شهید و بیمه دی با رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، مقرر شد معوقات و بدهی های بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه دی دقیقاً محاسبه  و ۲۰درصد آن نقدی و الباقی بصورت اسناد خزانه اسلامی تسویه گردد.

در همین راستا پس از وصول مطالبات، تمام هزینه های مستقیم پرونده های تکمیل شده خانواده معزز شهدا و ایثارگران در هفته جاری توسط شرکت بیمه دی پرداخت و تسویه شده است. همچنین بخشی از مطالبات مراکز درمانی نیز از این محل پرداخت  و با دریافت اسناد خزانه اسلامی به زودی کلیه مطالبات مراکز نیز پرداخت تسویه خواهد شد.

اینستاگرام
با سلام و احترام
بدینوسیله از همه انجمن ها و گروهها و بخصوص شورای مرکزی ایثارگران که این کار مهم را به ثمر رسانید و در نهایت توانستند آقای نوبخت را توجیه کنند . بسیار سپاس گزارم
دعای خیل عظیم ایثارگران بدرقه راهتان
اجرتان با خدا
خب با حذف بیمه دی والدین جانبازان پرداخت شد!!!!!
باعث شرمساری ست که بیمه دی تکمیلی والدین جانبازان حذف شده چه بسیار والدین جانبازان که سالها ست دارند از فرزند خود پرستاری می کنند آنوقت یکباره بهش می گویند بیمه دی ات هیچ و پوچ! چه تصمیم بی رحمانه و غیر انسانی!!!!!
از دست اندر کاران این امر خیر تشکر .ثواب الهی نصیبتان باد .
سلام..آیاتمام مطالبات بیمه ای جانبازان راپرداخت میکنن.؟؟بنده زنگ زدم بیمه گفتندکه بعدازعیدپرداخت میکنیم..
چه فایده دارو را باید ازاد بگیریم بیمه دی حداقل قبول میکنه ومناسفانه فریادرسی هم نیست این دولت هم خیلی با ایثارگرتن مشکل دارد تا بتواند از زیر بار فرار میکند بیمه دی عملا ورمان قفل کرده مثال دکتر قلب قرارداد دارد اما لارم باشه نوار قلب یا اکو وووو بگیری ازاد حساب میکند با فاکتور وبرای این دلایل مسخره دارند مدیر استان ما میگه برای سواستفاده نشود انگار مغازه میوه فروشیست برای این طرز تفکر واقعا متاسفیم جالبه بنیاد هم از بیمه حمایت میکند به روایتی دکانی یاخته وبا سلامتی ما معامله میکنند چرا که هم کارفرما وهم بیمه گر یکیست اقایان شاید استان ما اینطوریست دست ما بجای نرسید که این شرایط بهبود پیدا کند فاکتور های تحویلی با وسواس خاص وبهانه جوییرد میشود من سی سال ذیحساب بودم اینگونه در هزینه ها سخت نگرفتم برای یک مهر دکتر ما را به شهر دیگر پاس میدهند در حالی که مهر دکتر در رسید بود خلاصه داستانیست کافر هم گذرش به بنیاد وبیمه دی نخورو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi