شناسه خبر : 72337
چهارشنبه 16 بهمن 1398 , 13:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه عکس هنرمندان جانباز ایرانی در لبنان

به گزارش ایکنا از لبنان، این نمایشگاه با نام «اراده زندگی» به مناسبت چهل‌ و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از فردا در بیروت افتتاح می‌شود و تا جمعه، ۱۸ بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گزارش لبنان، این نمایشگاه با نام «اراده زندگی» به مناسبت چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از فردا در بیروت افتتاح می‌شود و تا جمعه، ۱۸ بهمن‌ ماه ادامه دارد.

بنیاد جانبازان لبنان، رایزنی فرهنگی ایران در لبنان و شهرداری منطقه «غُبیری» در جنوب بیروت در برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند و قرار است در آن ۶۰ عکس از داوود عامری، کوهنورد و عکاس و رجبعلی قهرمانی از هنرمندان جانباز کشورمان به نمایش درآید.

این نمایشگاه فردا، ۱۶ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی افتتاح می‌شود و طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به وقت محلی و ۱۸ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان است.

مرکز بهداشت اجتماعی شهرداری منطقه «غُبیری» در جنوب بیروت میزبان نمایشگاه خواهد بود و در آن کارگاه آموزشی با موضوع اصول عکاسی نیز برگزار خواهد شد.

منبع: زیرنویس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi