شناسه خبر : 72380
یکشنبه 20 بهمن 1398 , 18:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پارکینگ برای خودرو جانبازان شرکت کننده در راهپیمایی مهیا شد

با هماهنگی های انجام شده با مسئولین سازمان حج و زیارت، پارکینک سازمان حج و زیارت واقع در خیابان آزادی به منظور پارک خودرو شخصی جانبازان در نظر گرفته شده است.

فاش نیوز -  جهت سهولت در رفت و آمد جانبازان نخاعی و ویلچری برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پارکینگ مناسب در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، طبق سنوات گذشته و برای سهولت در ایاب و ذهاب جانبازان و خانواده آنها برای حضور باشکوه در بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی روز 22 بهمن، با هماهنگی های انجام شده با مسئولین سازمان حج و زیارت، پارکینک سازمان حج و زیارت واقع در خیابان آزادی به منظور پارک خودرو شخصی جانبازان در نظر گرفته شده است.

بر پایه این گزارش، جانبازان معزز نخاعی و ویلچری برای استفاده از این امکان، می توانند با ارائه کارت شناسایی خودروی خود را پارک نمایند.

شایان ذکر است محل تجمع جانبازان در راهپیمایی 22 بهمن، همچون سنوات گذشته، خیابان آزادی، حدفاصل نواب و یادگار امام، نبش کوچه شهید قانعی خواهد بود که با نصب بنر نوشته و پلاکارد قابل شناسایی خواهد بود.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
همانگونه که برای پارکینگ تظاهرات نخاعی تلاش می کنید نگذارید نحاعی از توانبخشی کاشان محروم شود با تهمت و دروغ وافترا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi