شناسه خبر : 72389
شنبه 19 بهمن 1398 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور جمع کثیری از جانبازان و دوستداران؛

مراسم گرامیداشت چهلم شهید «براتعلی» برگزار شد

دوستان و دوستداران جانباز شهید «غلامحسین براتعلی» با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) به مناسبت اربعین شهادتش، یاد و خاطره او را گرامی داشتند...

شهید گمنام - مراسم اربعین جانباز شهید «غلامحسین براتعلی» با حضور جمعی از جانبازان و خانواده هایشان، کارکنان این مرکز توانبخشی و دیگر اقشار در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ما، مراسم اربعین و گرامیداشت جانباز شهید «غلامحسین براتعلی» دیروز جمعه با حضور جمعی از جانبازان و خانواده هایشان، کارکنان آسایشگاه و دیگر اقشار در سالن اجتماعات مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) برگزار شد.

این مراسم از ساعت 10/30 دقیقه صبح با قرائت قرآن کریم آغاز شد و با حضور خانواده جانباز شهید براتعلی، و جانبازان، به ویژه جانبازان نخاعی آسایشگاه امام خمینی (ره) و خادمان آنان آغاز گردید.

اولین برنامه مراسم شهید براتعلی قرائت زیارت پر فیض عاشورا بود و برنامه با مداحی آقای نداف، یکی از دوست شهید براتعلی ادامه یافت.

سپس حجت الاسلام و المسلمین قریشی، روحانی آساشگاه، به سخنرانی پرداخت و شمه ای از خصوصیات و ویژگی ها و توانمندی ها و محسنات شهید براتعلی را برای حاضران تشریح کرد.

 در ادامه این مراسم که جانباز نخاعی، جهانبخش کریمی، امر مجری گری و هدایت برنامه ها را به عهده داشت، جانباز نخاعی، بهروز ساقی، از دوستان نزدیک جانباز شهید، حسین براتعلی، سخنان احساس برانگیزی در وصف شهید براتعلی و ارزش های وجودی این جانباز صبور و دردمند ایراد کرد که هوای مراسم را بارانی کرد و حاضران به یاد جای خالی و خوبی ها و تاثیر حضور شهید حسین براتعلی در میان خود اشک ریختند.

در انتها نیز دکتر اصغریان، یکی دیگر از دوستان شهید براتعلی درباره مقام عرفانی این جانباز شهید به سخنرانی پرداخت که با بلند شدن صدای اذان ظهر، به سخنان خود خاتمه داد.

این مراسم پس از نماز ظهر و عصر که به جماعت برگزار شد، و پس از پذیرایی و صرف ناهار از سوی حاضران، خاتمه یافت.

گفتنی است جانباز «غلامحسین براتعلی» از جانبازان قطع نخاعی از گردن جهاد سازندگی بود که در ۱۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۲ در منطقه کردستان از ناحیه گردن مصدوم شد و به افتخار جانبازی نایل آمد و در صبح روز ۱۱ دی ماه 98 بر اثر عوارض ناشی از مجروحیت، در بیمارستان ساسان تهران دعوت حق را لبیک گفت.

 

گزارش از شهید گمنام

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi