شناسه خبر : 72391
شنبه 19 بهمن 1398 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار خواهران بسیجی از جانبازان نخاعی مرکز توانبخشی خوزستان

همزمان با فرا رسیدن پنجمین روز ایام الله دهه فجر، جمعی از خواهران بسیجی حوزه ۲ ناحیه امام حسین (ع) اهواز، از جانبازان هفتاد درصد مرکز توانبخشی استان خوزستان دیدار به عمل آوردند.

فاش نیوز - همزمان با فرا رسیدن پنجمین روز ایام الله دهه فجر، جمعی از خواهران بسیجی حوزه 2 ناحیه امام حسین (ع) اهواز، در روز 5 شنبه 17 بهمن ماه از جانبازان هفتاد درصد مرکز توانبخشی استان خوزستان دیدار به عمل آوردند.


 به گزارش خبرنگار ما از اهواز، خانم رضوی مسئول خواهران بازدید کننده، درباره هدف از دیدار با جانبازان خاطرنشان کرد: ما در ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمت جانبازان مشرف شدیم که در محضر فرزندان صالح امام راحل با آرمان های امام، شهدا و شما شهیدان زنده تجدید پیمان کنیم و تا جان در بدن داریم راه آنها را ادامه می دهیم و از آرمان های امام راحل حفاظت و حراست می کنیم.


 وی خطاب به جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: ما آمده ایم تا ما را راهنمایی کنید و با جمله ای دل ما را چنان گرم نمایید که باعث راسخ تر شدن عزم ما در کارها شود.  


 در این مراسم مهندس سیروس عاقلی که خود از جانبازان هفتاد درصد نخاعی است به عنوان مسئول توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان ضمن قدردانی از حضور خواهران بسیجی در آسایشگاه، ابتدا به تجلیل از مقام شامخ سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت و با بیان اینکه محبوبیت سردار فرا مرزی است توضیحاتی درباره تاریخ و لزوم تاسیس مرکز توانبخشی جانبازان، برای خواهران بازدید کننده که متشکل از سه نسل انقلاب بودند، بیان کرد.


 مهندس عاقلی همچنین با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و روز 22 بهمن، سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران را به خواهران تبریک گفت و افزود: در آستانه 22 بهمن امسال که مقارن با چهلمین روز شهادت سردار دلها، سردار شهید قاسم سلیمانی است قطعا" جانبازان ما، این یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بازماندگان قافله شهادت، پا به پای شما مردم غیور در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و با وجود مشکلات جسمی متعددی که دارند با این حضورشان دسیسه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.


 در این دیدار جانباز نخاعی گردنی علی ذاکری، با تجلیل از ایمان و اراده خواهران بسیجی گفت: حضور شما در اینجا باعث تسکین آلام ماست و خدا را شاکریم که این توفیق را به ما داد که  به عنوان جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس در خدمت شما باشیم.

جانباز قیم نیز طی سخنانی به خواهران بسیجی گفت: ما به خاطر دفاع از ناموس و آب و خاک مان به جبهه رفتیم و اکنون نیز از دیدن حجاب شما خوشحال شدیم. 


 جانباز هفتاد درصد سید محمدرضا مرتضوی نیز با ذکر خاطره ای از دوران هشت سال دفاع مقدس، به خواهران بسیجی گفت: این روحیه های شما را که می بینیم خاطرات زمان هشت سال دفاع مقدس در ذهن ما مجسم می شود که خواهران بسیجی در دوران جنگ اصرار داشتند تا به خط مقدم جبهه بیایند و با دشمن متجاوز بجنگند.


 اسحاق نجف پور، جانباز دیگری بود که لب به سخن گشود و خواهران را به ارتقای روحیه ولایتمداری دعوت و تصریح کرد: ما باید بیشتر از هر زمان گوش به فرمان رهبر معظم باشیم و در سایه رهبری امام خامنه ای از نهضت امام خمینی (ره) محافظت کنیم.

جانباز نخاعی علیرضا پور خواجوی که از جانبازان نخاعی بعد از جنگ بود و در سال 72 به دست منافقین کوردل به مقام جانبازی نایل شده بود، نیز از حضور خواهران تشکر نمود.


آخرین جانبازی که خود را معرفی نمود، رضا تامرادی از شهرستان باغملک بود که در سال 67 در مرز قصر شیرین به مقام جانبازی نایل آمده بود.

 

**جعفری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi