شناسه خبر : 72405
چهارشنبه 23 بهمن 1398 , 14:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در هشتمین روز کاخ جشنواره روی داد؛

تشویق خبرنگاران توسط عوامل یک فیلم

شما اهالی رسانه بسیار زحمت می کشید و یکی از چیزهایی که دیده نمی شود زحمات شماست. کار خبرنگار یعنی پرسش و من خوشحالم که شما یقه ی فیلمسازان را می گیرید و از آنها سوال می کنید. هیچ شخصی حق توهین به خبرنگاران و روزنامه نگاران را ندارد...

فاش نیوز - نشست خبری فیلم «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی، بعدالظهر روز شنبه نوزدهم بهمن ماه ۹۸ در پردیس سینما گالری ملت، کاخ جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سینمای ایران فاش نیوز از سینمای رسانه ها، نشست خبری فیلم «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی (کارگردان)، امیر سیدزاده (تهیه‌کننده)، رضا بهبودی و سودابه بیضایی (بازیگران)، بابک قائم (تدوینگر)، حمید یراقچیان (موسیقی)، حسین قورچیان (صداگذار)، علی گراکویی (صدابردار)، افسانه صرفه‌جو (طراح صحنه و لباس)، پدرام زرگر (طراح چهره پردازی) با حضور علی اعلایی (منتقد)، و اجرای محمدرضا مقدسیان بعدالظهر روز شنبه نوزدهم بهمن ماه ۹۸ در پردیس سینما گالری ملت، کاخ جشنواره برگزار شد.



محمدرضا لطفی کارگردان فیلم سینمایی «تعارض» در ابتدای نشست پرسش و پاسخ این فیلم سینمایی اظهار داشت: من قبل از اینکه فیلمساز باشم یکی از اهالی رسانه هستم. من هم خبرنگار و روزنامه‌‌نگار هستم.

 لطفی در ادامه تاکید کرد: خوشحالم اینجا در کنار شما هستم. من از سال ۷۸ کار مطبوعات، نقد فیلم و روزنامه نگاری انجام می دهم. خیلی خوشحالم که از این عرصه وارد فیلمسازی شدم.

این سینماگر با تجلیل از مقام خبرنگاران اظهار داست: شما اهالی رسانه بسیار زحمت می کشید و یکی از چیزهایی که دیده نمی شود زحمات شماست. کار خبرنگار یعنی پرسش و من خوشحالم که شما یقه ی فیلمسازان را می گیرید و از آنها سوال می کنید. هیچ شخصی حق توهین به خبرنگاران و روزنامه نگاران را ندارد.

این کارگردان در پایان گفت: به نیابت از گروه سازنده «تعارض» به احترام شما خبرنگاران می‌ایستم و دست می‌زنم.



پس از گفته‌های لطفی، همه عوامل تولید فیلم «تعارض» به احترام خبرنگاران ایستادند و اهالی رسانه را تشویق کردند.

 



گزارش از تورج اردشیری نیا

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi