شناسه خبر : 72409
دوشنبه 21 بهمن 1398 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کافر هم گذرش به بنیاد و بیمه دی نخورد!

مسلم - چه فایده دارو را باید آزاد بگیریم. بیمه دی حداقل قبول میکنه و متاسفانه فریادرسی هم نیست. این دولت هم خیلی با ایثارگران مشکل دارد تا بتواند از زیر بار فرار می کند.

 بیمه دی عملا" رومان قفل کرده. مثال دکتر قلب قرارداد دارد اما لازم باشه نوار قلب یا اکو و... بگیری آزاد حساب می کند با فاکتور و برای این دلایل مسخره دارند. مدیر استان ما میگه برای اینکه سوء استفاده نشود. انگار مغازه میوه فروشی ست. برای این طرز تفکر واقعا" متاسفیم.

 جالبه بنیاد هم از بیمه حمایت می کند. به روایتی دکانی ساخته و با سلامتی ما معامله می کنند. چرا که هم کارفرما و هم بیمه گر یکی ست. آقایان شاید استان ما اینطوری ست. دست ما به جایی نرسید که این شرایط بهبود پیدا کند.

 فاکتورهای تحویلی با وسواس خاص و بهانه جویی رد می شود. من سی سال ذیحساب بودم. اینگونه در هزینه ها سخت نگرفتم. برای یک مهر، دکتر ما را به شهر دیگر پاس می دهند در حالی که مهر دکتر در رسید بود.

خلاصه داستانی ست. کافر هم گذرش به بنیاد و بیمه دی نخورد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام. از مقام فاش نیوز محترم خواهشمندیم نشر دهند و مطالبه گر حق حقوق جانبازان مظلوم دردمند باشد.
خطاب مسئولین ومدیران بنیادشهید بخصوص رئیسی درمان و بیمه دی
چرا ازسوی بنیادشهید پی درپی منتشرمیکنید از سوی بیمه دی مطالبات
جانبازان کامل پرداخت گردید.بیش از نیمی از فاکتورها هنوز پرداخت نشده و آیا بنیاد شهید باید توجه به هزینه ها جانبازان که ماها پیش از
جیب دادن کمک کند و به بیمه دی تذکر بدهند واقعآ چرا این همه برسر
فاکتور و ورقه دفترچه بیمه بسیاربیمار و غیر...گیر میدهند
و متاسفانه فرض اگه جانبازی یک میلیون تومان فاکتور هزینه درمان به
بیمه دی ارائه نماید متاسفانه بیمه دی ققط ۳۰۰هزارتومان به جانباز میدهد خدا وند نگذرد از مسئولین ومدیران بنیادشهید که بیمه دی را
به سر جانبازان وبرسر پدر ومادر شهیدان آورد خدا نگذرد از مسئولین ومدیران بنیادشهید که بخاطر مناف و رانت خواری خودشان بیمه دی
را بنیاد شهید آورد واگذار میکنیم به شهدا
خدا لعنت کند بیمه دی و کسی که با انها قرداد بست چقدر فریاد زدیم هیچگس کمک نکرد خدا از مال مردم خور نگذرد
چرااینقدحق کشی می کنید؟ اخه چرادروغ پشت دروغ تحویل ما میدین؟ این چه قانونیه که تصویب می کنید /الأن چند ساله هی ائین نامه مسخره تون رو که نوشتید (بنیاد مکلف است ماهانه معادل حداقل حقوق کارمندان دولت به جانبازان و رزمندگان فاقد کار و درامد معسر پرداخت کند. پس چرا تابحال این تکلیف را درست انجام ندادید . دولت ومجلس که تصویب کردند (معادل حداقل حقوق) شما مسئولین بنیاد و ساتا چرا اجرا نمی کنید .چرا ؟
اقای پاکدل چرا شما اینقدر دروغ میگیخجالت هم خوب چیزیه ! شما به کدام جانباز معسر ماهانه معادل حداقل حقوق مستمری میدین ؟شما کی ماهانه 1560هزارتومان به ماپرداخت کردید؟ما750هزارتومان درماه دریافت میکنیم واقعأ که خیلی کذابی ...! واگذارت به ابولفضل العباس(ع)
تا ما جانبازان این مثلث و قفل بنیاد- بیمه دی - بانک دی را نشکنیم با توجه به تعارض در منافع بنیادی ها با ایثارگران مشکل پابرجا خواهد بود ما جانبازان خواستار لغو قرارداد با بیمه دی و قرارداد با بیمه های معتبر دیگر هستیم . زمانیکه کارفرما و کارگری وجود ندارد یعنی بیمه مال خود بنیاد باشد امور درمانی جانبازان وجه المصالحه مدیران بنیاد و بیمه قرار خواهد گرفت .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi