شناسه خبر : 72413
دوشنبه 21 بهمن 1398 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرباز افغان۸ نظامی تروریست آمریکایی را به هلاکت رساند

یک نظامی ارتش افغانستان در شرق این کشور به روی نظامیان تروریست آمریکایی آتش گشود و هشت تن از آنها را به هلاکت رساند.
یک نظامی ارتش افغانستان شنبه در ولایت «ننگرهار» نظامیان تروریست آمریکایی را به گلوله بست و هشت تن از آنها را به هلاکت رساند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات واشنگتن ابتدا شمار کشته‌های آمریکایی در حمله مذکور را دو نفر اعلام کرده بودند، ولی منابع دیگر شمار کشته‌های آمریکایی را هشت تن اعلام کرده‌اند. روزنامه «نیویورک تایمز» مخفی‌کاری سران آمریکا را مورد انتقاد قرار‌داد.
آمریکایی‌ها در‌باره انگیزه و یا وابستگی نظامی مهاجم افغان، چیزی نگفته‌اند. گروه طالبان نیز در ارتباط با این حمله سکوت کرده است.
مردم افغانستان به شدت مخالف حضور نیروهای آمریکایی در کشور خود هستند و تروریست‌های آمریکایی را علت نا امنی و در هم ریختگی افغانستان می‌دانند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از کابل، یک کماندوی افغان درپی درگیری لفظی، به طرف نظامیان آمریکایی تیراندازی می‌کند که در نتیجه آن هشت نظامی آمریکایی و یک نظامی افغان کشته می‌شوند. این درگیری در شهرستان «شیرزاد» استان ننگرهار رخ داد.
پیش از این ارتش آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد، فردی که یونیفرم نظامیان افغان را به تن داشت، با تیربار به سوی نظامیان آمریکایی و افغان تیراندازی کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi