شناسه خبر : 72415
دوشنبه 21 بهمن 1398 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از قهرمانان پاراوزنه برداری خوزستان/تصاویر

مراسم تجلیل از قهرمانان رشته پاراوزنه برداری آقایان و بانوان خوزستانی برگزار شد.

فاش نیوز - به گفته همکار ما از اهواز، این مراسم پرشور، روز جمعه 18 بهمن با حضور جمعی از خانواده های جامعه معلولین توانمند خوزستانی در تالار طلاییه برگزار شد.
 

 برنامه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد. آنگاه آقای شهبازی، مسئول هیئت ورزش جانبازان و معلولان اهواز ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، گفت: رسالت هیئت ورزش جانبازان و معلولین اهواز شناسایی، جذب و اعزام این عزیزان به مسابقات مختلف است. ما در اهواز استعدادهای زیادی داریم اما کمبود امکانات باعث شده که نتوانیم از وجود این عزیزان استفاده کنیم. با این وجود، از همه دوستانی که شرایط ورزش جانبازان و معلولین را دارند، دعوت می کنیم که تشریف بیاورند و خوشحال می شویم که به این عزیزان خدماتی را ارایه بدهیم.
 

 شهبازی، از تلاش و سختکوشی قهرمانان تشکر کرد و بیان کرد: همین حالا که در خدمت شما هستم، دو نفر از فرزندان برومند شهرستان اهواز به نام عیاشی و متقیان سهمیه حضور در مسابقات پاراالمپیک 2020 چین را کسب کرده اند.


 در ادامه مراسم، هنرمندان خوزستانی طبق برنامه شروع به اجرای برنامه های خود کردند. حتی خواننده محبوب خوزستانی ها، آقای یاری علیرغم کسالت جسمی که داشتند به خاطر احترام به جامعه معلولین و با شکوه برگزار شدن این مراسم، آمده بود و به اجرای سروده ای زیبا پرداخت.
 

 گروه سرود خادم الزهرا (س) که متشکل از چند نوجوان بودند، نیز سنگ تمام گذاشتند و معنویت خاصی به محفل بخشیدند. در میان برنامه های متنوعی که به خاطر قهرمانان برگزار شد، دکلمه دختر آقای شهبازی حال و هوای محفل را دگرگون کرد. او با جملات پرشور و صمیمانه، نام قهرمانی دیگر را یاد کرد و گفت: قهرمانان واقعی کسانی هستند که با تمام وجود از جان خود برای آرامش و امنیت این مرز و بوم گذشتند.
 

 او برای معرفی قهرمانی که نامش و ایثارش فرا مرزی بود، چنین گفت : قهرمان داستان ما کسی است که نه تنها امنیت کشور ما، بلکه امنیت تمام دنیا مدیون اوست. کسی که با ایثار و تلاش خود تمام دنیا را در آرامش مطلق فرو برد. کسی که به دنبال نام و نشان و مقام نبود. کسی که با لباس سربازی تمام عمر ارزشمند خود را فدای امنیت ما کرد.

آن دختر قدرشناس در آخر نام قهرمانی واقعی را به زبان آورد و گفت: می خواهم از قهرمانی بگویم که برای سر او جایزه تعیین می کردند. شهید قاسم سلیمانی، کسی که عاشق خدا و شهادت بود. سلام بر حاج قاسم، کسی که رفت تا ما بمانیم. سلام بر اسطوره مقاومت، سلام بر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی.
 

در پایان این مراسم به یادماندنی از قهرمانان اهوازی که در رقابت های پارا وزنه برداری کشور مقام اول را کسب کرده بودند با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر شد.

لازم به ذکر است در مسابقات پارا وزنه برداری امسال که 111 ورزشکار در ده وزن به رقابت پرداخته بودند و از این تعداد 19 نفر در رده جوانان مسابقه دادند، بانوان ورزشکار خوزستانی برای اولین بار شرکت کرده بودند و به لطف خدا مقام برتر را از آن خود کرده بودند.

 

جعفری

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi