شناسه خبر : 72428
چهارشنبه 23 بهمن 1398 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون اجرایی ارتش در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهدا نماد ایثار، مقاومت و ولایتمداری هستند

امیر سرتیپ محمد محمودی گفت: شهیدانی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حقیقت نماد و الگوی ایثار، مقاومت، شجاعت، اخلاص و ولایتمداری هستند.

امیر سرتیپ محمد محمودی گفت: شهیدانی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز و همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهلمین روز شهادت پرافتخار این سرباز ولایت و ملت است، در حقیقت نماد و الگوی ایثار، مقاومت، شجاعت، اخلاص و ولایتمداری هستند.
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی و فرمانده پایگاه‌های بسیج مردمی ارتش در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی شکوهمند خود در بهمن ۱۳۵۷، مسیر سخت و دشواری را طی کرده است. این انقلاب از امواج توطئه‌ها و ترور‌ها و جنگ تحمیلی در سال‌های اولیه تا آماج تهدید‌ها و تحریم‌ها تا امروز با تدابیر نورانی امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت ملت انقلابی و فداکار ایران اسلامی با صلابت عبور کرده و امروز در گام دوم خود، آینده‌ای پر امید و درخشان در پیش رو دارد.

وی افزود: شهیدان سربلند، جانبازان پرافتخار، آزادگان سرافراز و همه ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس، سند‌ها و پرچم‌های پرافتخار این ملت قهرمان هستند و در حقیقت نگهدار و نگهبان حقیقی انقلاب اسلامی، شهیدان والامقام ما هستند؛ شهیدانی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز و همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهلمین روز شهادت پرافتخار این سرباز ولایت و ملت است، در حقیقت نماد و الگوی ایثار، مقاومت، شجاعت، اخلاص و ولایتمداری هستند.

امیر محمودی تصریح کرد: همه ما امروز در برابر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سر تعظیم فرود می‌آوریم و به جهان اعلام می‌کنیم راه ما راه شهیدان و ایثارگران است. راه ما راه شهید سلیمانی‌ها، شهید صیادها، شهید قرنی‌ها، شهید بابایی‌ها و همه شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ایران است.

معاون اجرایی ارتش همچنین گفت: امروز در شرایطی هستیم که دستاورد‌های بسیار مهم و با ارزشی از راه طی شده در طول ۴۱ سال گذشته داریم، اما در عین حال هنوز هم راه طولانی پیش روی ما باقی مانده است که ان‌شاء‌الله با تبعیت محض از ولایت فقیه و با اتحاد، همدلی و انسجام همه آحاد ملت و با هوشیاری در برابر توطئه‌های استکبار خواهیم توانست در گام دوم انقلاب نیز همچون همیشه با افتخار و صلابت از گردنه‌های پیش رو عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi