شناسه خبر : 72437
چهارشنبه 23 بهمن 1398 , 13:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور پرشور جامعه ایثارگری در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران کشورمان صبح روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن با حضور پر شور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

 
 
خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران کشورمان صبح روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن با حضور پر شور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.
حضور پرشور جامعه ایثارگری در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن
 

به گزارش «ایثار»، راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن‌ماه همچون سال‌های گذشته باشکوه هرچه تمام‌تر و با حضور پرشور و پررنگ خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز کشورمان در سراسر میهن اسلامی برگزار شد.
امسال نیز حضور گسترده جانبازان به‌ویژه جانبازان قطع نخاعی و شیمیایی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که این عزیزان همان‌طور که در راه دفاع از اسلام و انقلاب در برابر دشمنان ایستادند و با فداکاری تمام از سلامتی خود گذشتند، امروز نیز با وجود تمام مشکلات جسمی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیعت با مقام معظم رهبری در میدان حاضر هستند.
همچنین خانواده‌های معظم شهدا با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.
پدران و مادران شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای مدافع حرم با در دست داشتن تصاویر شهدای خود بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.
در حاشیه این راهپیمایی، چندین غرفه و نمایشگاه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تشکل‌های شاهد و ایثارگر شکل گرفته بود و در کنار آن پلاکاردها و محصولات فرهنگی مختلفی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین راهپیمایان توزیع ‌شد.
برخی از این غرفه‌ها در مقابل سازمان حج و زیارت برپا شده و تشکل‌های «کانون آرامش جانبازان و ایثارگران»، «انجمن خادمان شهدای حرم»، «مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی»، «کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگر»، «موسسه شهدای گمنام»، «پیام‌آوران ایثار»، «مجمع جهانی زنان ایثارگر دوستدار صلح»، «جمعیت یادگاران اسوه ایثار و تلاش»، «انجمن کارآفرینان برتر شاهد و ایثارگر»، «جمعیت حمایت از مصدومین شیمیایی»، «خانه هنری آفتاب» و جمعی از نخبگان هنری در این غرفه‌ها حضور داشتند.
توزیع اقلام هنری صنایع دستی، نقاشی روی سفال، لیوان و غیره، توزیع بروشور راویان به همراه لوح فشرده و اجرای گروه‌های سرود، چاپ عکس سردار سلیمانی، ارائه دل نوشته شهدای حرم، موزه سیار شهدای حرم، اجرای تئاتر، نقاشی پرچم روی صورت، برگزاری مسابقه قرآنی، نمایش تئاتر عروسکی، اجرای موسیقی سنتی، پرسش و پاسخ عفاف و حجاب توسط روانشناسان و ارائه کتاب در خصوص شهدای ارامنه از جمله برنامه‌های غرفه‌ها بود.
انتهای پیام/
 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi