شناسه خبر : 72441
چهارشنبه 23 بهمن 1398 , 15:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی ما و حال و هوای مسئولین!

ولی الله - طبق قانون و در راستای سیاست های راهبردی نظام اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت و جایگاه ارزشی ایثارگران را متذکر شوید.

اعضا محترم فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی

 با احترام به محضر شریف و محترم تان

 ما جمعی از جانبازان ازاینکه مشکلات ما را پیگیری می کنید سپاسگزار و امیدواریم این نوع پیگیری ها از روی درک وظیفه قانونی، مسئولیت، تعهد به آرمان واهداف شهدا به صورت واقعی، جهادی، انقلابی و ولایی باشد. بنابراین در این راه باید تذکر و انتقاد جدی باشد و طبق قوانین خاص جانبازان در هر موضوعی که بی توجهی و کم کاری و کوتاهی از سوی مسئول، مدیر و اداره ای عنوان شود بدون فوت وقت به تخلف مسئولی که در کار جانبازان  اخلال می کند برخورد شود و به بایستی به عنوان فراکسیون ایثارگران تذکر دهید.

 همچنین طبق قانون و در راستای سیاست های راهبردی نظام اسلامی و ترویج فرهنگ ایثاروشهادت و اهمیت جایگاه ارزشی ایثارگران را متذکر شوید. حضرت امام (ره ) در دوران پر خیر و برکت خود در مورد خانوادها شهدا وجانبازان  و آزدگان فرمودند: "هر مدیر و یا هر اداره ای مانع تراشی کند آن شخص آدم انقلاب نیست و منافق است".
همچنین ایشان درهنگام صدور دستور و تاسیس بنیاد به مسئولین وقت تاکید نمودند که فورا در جهت رسیدگی به خانوادها شهدا و جانبازان به نحوه احسن رسیدگی و به معیشت، رفاه ، مسکن ،نیازهای زندگی و لوازم اساس خانه و بهداشت درمان توجه شود و نگذارید در پیچ خم امورات معیشت، رفاه و زندگی گرفتار شوند و تاکید نمودند فورآ وبدون فوت وقت خدمات رسانی گردد و دراین امور هر کجا مشگل و مانع شد به خودم خبر دهید تا رفع مشکل کنم ؟

 به نظر می رسد که مسئولان و مدیران درحاکمیت نظام اسلامی بهتر است قدری در مطالب ذکر شده بالا دقت وتامل تا بلکه درست خدمت رسانی کنند؟ نه اینکه در این روزها به دلایل خاص و صرفا برای یادآوری به مردم و ایثارگران اعلام کنند که ما پیگیر کارهای شما هستیم. هرکدام هم در صحن مجلس و یا قبل از شروع رسمی آن میکروفون را روشن کرده و مطالبی را در رابطه با مشکلات جانبازان بیان کنند تا مردم تصور کنند به به نماینده فعالی است و شبهه تبلیغات انتخابات ایجاد گردد؟

 البته همه ما از مردم، خانواده های شهدا و جانبازان  تقدیر وتشکر می کنیم و قدردان زحمت نمایندگان محترم هستیم. ولی انتظار این است که جایگاه شهدا و ایثار و جانفشانی جانبازان در نظام اسلامی ارزشی مد نظر قزار گیرد. بر این اساس مدیران ونمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه داشته باشند که 40سال از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گذشته است.

 بنابراین هر مسئول  و مدیری باید به وجدان خود رجوع کند که اگر در مورد امورات این قشر معزز مظلوم وربا حیا درست کار می کردیم و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را درست انجام می دادیم الان جانبازان برای دریافت خدمت درمان و بیمه با این همه مشکلات مواحه نبودند.

 به طور مثال همین موضوع بیمه تکمیلی و درمان را در جامعه ایثارگری در نظربگیرید که 40سال پیش افرادی که در دفاع از کشور و تمامیت ارضی دچار صدماتی شدند هنوز از دریافت خدمت درمانی محروم مانده اند؟ متاسفانه این اسوه های صبر و بردباری با وجود گذشت چهار دهه همچنان در ابتدائی ترین امور معیشتی دست پا می زنند. در حالی که از طرف دیگر حال و هوای رفاه مسئولان، مدیران و نمایندگان طور دیگری است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
*باسلام وارادت به فاش نیوز* قابل توجه مسئولین : جانباز15درصدهستم 54سال دارم /مدت3ساله ازدیسک کمر رنج می برم /ازموسسه کوثر ماهانه750هزارتومان بعنوان کمک معیشت دریافت میکنم .بااین مشکلات و تورم وهزینه تحصیل بچه هاوجهیزیه دخترم وصدها گرفتاری دیگر وجدانأشما چه جور مسئولی هستید .چرا اینقدربه مابی مهری میکنید .قانون شماراموظف کرده که معادل حداقل حقوق به ما بدید که نصف اونو میدید .عیدی رو هم که هنوز ندادید .خواهش میکنم نذارید ماوخانواده هامون اینقدر زجر بکشیم خدایارتان ونگهدارتان باشد
انتظار داشتم که از تامین اجتماعی ارتش بازنشستگی استوار یکم ایثار گر سانا سازمان تامین اجتماعی نسبت به خانواده کوچک ایثارگران شهدا قدم می گذارید یاری و مساعدت تقاضای بازنشستگی لشکری از تامین اجتماعی ارتش سانا داشتم سن 62 سالگی رسیده و پنج نفره تحت تکفل دارم
سلام ، هنگامی که شاغلان دولت هنوز ماهها اضافه کار و مزایامعوقه قانونی طلبکار هستند وای به حال مردم کوچه و بازار که با وضعیت وخیم اقتصادی دچار انواع مشکلات معیشتی و تامین مخارج زندگی هستند.

از سوی دیگر مسئولان دارای حساب های بانکی لبریز از حقوق بیت المال و مردم هستند که البته برای خودشان هیچگونه محدودیت بودجه و مالی وجود ندارد. رییس بانک مرکزی گفته وضعیت اقتصاد عالی است که این نشانه بی خبری سیر از گرسنه و سواره از پیاده است و بیانگر بی اطلاعی مسئولان از وضعیت اقتصادی مردم میباشد.
اصلاح طلبان شقاوت را به نهایت رساندند زیرا مطابق تعاریف معاریف اسلامی اطلاق کلمه شقاوت انطباق کامل دارد.

در معارف اسلامی آنکه علم دارد اما حق تعالی او را از عمل محروم کند دارای صفت شقاوت است و آنکه عمل دارد اما حق تعالی او را از اخلاص در عمل محروم کرده صفت شقاوت است و بسیاری تعاریف دیگر که مصداق خیانت به مسلمانان و نظام اسلامی میباشند.
سلام ، فاش نیوز عزیز مدتی است برخی خبرها زیر پیامها نشان داده میشوند یا به اصطلاح جوین میکنید خواستم گفته باشم برای مثال خبر "اصلاح طلبان در مجلس آینده اقلیت هستند" گرچه ظاهری خوشایند دارد اما متن مصاحبه با توجه به واقیعات موجود سراسر دروغ است و مصاحبه شونده تلاش کرده با وارونه جلوه دادن حقایق در مجلس فعلی جای اصلاح طلبان را در مجلس آینده باز کند که این مورد نیز یکی از هزاران فریب مردم است. برای مثال در متن مصاحبه ادعا شده در مجلس فعلی دو سوم نمایندگان اصولگرا هستند یا سابقه اصلاح طلبان را آبکشی کرده یا مطالبی از قول امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بیان شدند که بطور کامل دروغ هستند.
تقاضا داریم اتصال اخبار در سایت مقدس فاش نیوز را ابتدا بررسی فرمایید زیرا برخی رسانه های اجاره ای با عناونین ظاهر فریب به نفع دشمنان نظام اسلام فعالیت میکنند که نمونه اش همین خبر به ظاهر خوشایند است اما مطالب متن مصاحبه سرتاسر دروغ و تبلیغی وسیع برای مصاحبه شونده است که این رویه متضاد با مرام سایت مقدس فاش نیوز میباشد.
اخه شماکه خودتون میدونید و میگید جانبازان معسر فاقد درامد وحقوق ؛پس چرا اینقدر ریا کار و متقلب هستین /خدائی وجدانأ 750هزارتومان میشه زندگی اداره کرد/ مطمئن باشید اه ونفرین همه جانبازان وخانواده هاشون دامن شما باخانواده هاتون را میگیره . میسپارمتون به ذوالفقار علی (ع)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi