شناسه خبر : 72463
پنجشنبه 24 بهمن 1398 , 14:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور در بوشهر به یاد شهید سلیمانی

رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر گفت: مسابقات کشتی ساحلی کارگران در بوشهر به‌ مناسبت یادبود سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور بیش از ۸۰ نفر از ورزشکاران و مربیان رشته ورزشی کشتی از ۱۴ استان کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات کشتی ساحلی کارگران کشور در بوشهر به یاد شهید سلیمانی

به گزارش از بوشهر، رحیم لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش زیرساخت‌های فضاهای ورزشی کارگری در استان بوشهر اظهار داشت: در ۷ سال گذشته با رشد ۶۷ درصدی شاهد بهره‌برداری از فضای ورزشی در استان بوشهر هستیم که این خود نقش مهمی در توسعه ورزش داشته است.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر با اشاره به ظرفیت مجموعه ورزشی کارگران بوشهر بیان کرد: مجموعه ورزشی کارگران از امکانات و تجهیزات لازم ورزشی برخوردار است و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده هفته‌ای بیش از یک‌ هزار نفر از مجموعه ورزشی کارگران بوشهر استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌ها در سه مرحله مسابقات استانی، ویژه خانواده کارگران و اعزام به مسابقات کشوری ابراز کرد: در حال حاضر ۴ انجمن شطرنج، ورزش‌های رزمی، کوهنوردی و هندبال از فعال‌ترین انجمن‌های هیئت ورزش کارگری هستند.

لطفی از برگزاری مسابقات کشتی ساحلی کارگران در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور از ۲۶ بهمن‌ماه در ساحل بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به‌مناسبت یادبود سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور بیش از ۸۰ نفر از ورزشکاران و مربیان رشته ورزشی کشتی از ۱۴ استان کشور برگزار می‌شود.

لطفی گفت: مجموعه‌های مختلف از جمله فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان بوشهر و اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزش کارگری استان بوشهر را در برگزاری این مسابقات همراهی می‌کنند.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi