شناسه خبر : 72465
پنجشنبه 24 بهمن 1398 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تذکر به رئیس جمهور بود!

جانباز امضا محفوظ - با تشکر از فاش نیوز عزیز باید عرض کنیم یکی از وظایف جانبازان ولایتمداری و تفسیر و انتشار فرمایشات مقام معظم رهبری در مناسبت های گوناگون و انعکاس آنها در جامعه می باشد.

  در حال حاضر پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع انتخابات و برگزاری جشن پیروزی انقلاب همانگونه که مستحضر می باشید کلام مقام معظم رهبری به طور بی سابقه ای رک و پوست کنده بیان شدند به طوری که قبلا فرمایشات را تفسیر به رای کرده بودند اما این مرتبه مردم بسیار خوشحال شدند. هر وقت نتیجه انتخابات به نفع ایشان است شورای نگهبان خوب است اما اگر نتیجه انتخابات به ضرر ایشان شود شورای نگهبان متهم به انتصاب می  شود لذا بطور واضح تذکر به رییس جمهور بود.

با توجه به رد صلاحیت برخی نمایندگان مجلس به علت تخلفات مالی و اقتصادی که یقین داریم حکم آنها در دادگاه قطعی بوده لذا مردم خواهان اخراج متخلفان مالی و اقتصادی از مجلس هستند زیرا حضور نماینده متخلف در مجلس قانون گذاری به هیچ وجه به صلاح نظام نمی باشد.

دستگیری کار چاق کن برای تایید نامزدهای رد صلاحیت شده یکی از اقدامات انقلابی از طرف شورای نگهبان و بسیار مناسب بود که مردم را بسیار دلگرم و خوشحال کرده است. مردم می گویند ای کاش این قاطعیت در دوره قبل وجود داشت.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
پرداخت های نجومی به مدیران در محیط زیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi